MMI Opfølgning '2010

jeg ringede og spurgte og de sagde at de tager efter alder, altså de ældste først hvis man har samme score… men det lød ikke som om de var helt sikre…

hmm. blev skoddet på kvote 2. ikke så godt. jeg har mulighed for at søge ind med 9.828 er der en af jer der har en ide om om det er nok i år? jeg mener den hed 9.6 sidste år og der har været flere ansøgere i år. hvor mon vi ender i år?
mvh. onkel

[quote=“onkel”:t8c4jug4]hmm. blev skoddet på kvote 2. ikke så godt. jeg har mulighed for at søge ind med 9.828 er der en af jer der har en ide om om det er nok i år? jeg mener den hed 9.6 sidste år og der har været flere ansøgere i år. hvor mon vi ender i år?
mvh. onkel[/quote]

Tror ikk den stiger så meget. Der er jo rimelig stor forskel mellem 9.6 og 9.8 alligevel. Det er i hvert fald mit bud…

Onkel:
Ellers har du ihvertfald en rigtig god chance ved at søge standby.

Til Onkel:

Mine ‘kilder’ fra gymnasiet fortæller at deres studivejleder regner med at adgangskvotienten falder en smule i 2010. Med et snit på 9,8 ville jeg ikke være så nervøs. Men alligevel - held og lykke! :slight_smile:

Jeg kom inn!
Blir flytting fra Norge til Danmark nå…
Jeeej… :smiley:

Martsoll! :slight_smile:

har resultatet fra kvote 1 for oss nordmenn blitt publisert allerede?? hjeelp!

nei, det hadde de ikke… :?

Sorry…ikke meningen å stresse opp folk…hehe…
hadde bare en senreaksjon på inntaket.!
Lykke til!

hehe… gratulerer til deg!
jeg er nesten litt sjalu… :wink:
kan jeg spørre hvor i Norge du kommer fra?

marianne :slight_smile:

Hei hei…
Takk takk. :smiley:
Kommer fra Trondheim…, der?

jeg er fra Rogaland, Sandnes :slight_smile:
kanskje vi sees i Odense en gang

Hej kommende medicinere

Jeg har et værelse i min delelejlighed, der måske vil interessere jer.

Tag et kig på http://www.kortlink.dk/7wpk og ryk hurtigt! Overtagelse 1. august.

Venligst
Jens Guldborg
2. semester

Er det nogen der ved hvorledes de valgte mellem dem fra ventelisten på SDU der havde samme poængsum?? Og hvilken poængsum (laveste) nogen kom ind med? Super frustrert her… prøver og ringe SDU, men kommer ikke igennem… og når jeg endelig kommer igennem går det lidt og så bliver linien brudt… :x:

Hej.
Jeg var så heldig at komme ind fra ventelisten, og jeg havde 39 i score. Snakkede med en der havde 37 point, som ikke var kommet ind. Jeg tror ligesom der står i et andet indlæg, at de går efter alderen når folk har samme score.

Venligst Hrmaersk

38 poæng her og ingen plads… :’( prøver at komme igennem på tlf til SDU, men tlf linien bliver brutt hver gang jeg har ventet et godt stykke tid…

Fik 38 point i mmi, og er blevet tilbudt en plads =)