MMI Opfølgning '2010

kan man dog have en bedre 20 års fødselsdag end idag???
fylder 20= får masser af gode gaver, har lige underskrevet kontrakt på lejlighed i odense s :slight_smile: , og får som bonus at vide at jeg skal på kvote 2 på medicin :smiley:

OHH HAPPY DAY :slight_smile:

TILLYKKE TIL JER ANDRE :slight_smile:

Er der nogen herinde der ved om der er et sted hvor man kan se statistik for de forskellige stande mm?

Hej Alle.

Jeg er desværre ikke kommet ind, men har fået af vide, at jeg med mine 39 point er på venteliste. Er der nogen der har nogen erfaringer med denne venteliste og hvordan mine chancer er?

Tillykke til alle jer der er kommet ind Klaus

hrmærsk: jeg vil tro der er gode chancer, da du kun er et enkelt point under grænsen, er du forrest i køren til pladsen. Og mange har søgt SDU som lavere prioritet, da de måske bor i Jylland, og heller vil ind dér. Og nu er der jo åbnet en ny medicinuddannelse på Aalborg Uni, så der er måske en masse som kommer ind dér, og så opgiver sin plads på SDU :slight_smile:

Føler mig så ulykkelig…fik kun 35 point. Det var min drøm, nu ved jeg ikke hva jeg ska gøre… :frowning:

Der står noget om en venteliste, men der er sikkert rigtig mange der har fået 39 og 38 som kommer før mig på listen.

:cry: så må jeg bare finde noget andet…

Tillykke til alle jer som gik videre…og please kryds fingre for at jeg måske kan komme ind på KU, selvom chancen næsten er ikke-eksisterende.

Dårlig dag, tør vædde på at jeg er tristere end ham der begik selvmål i dag :cry: :frowning: :cry: :frowning: :cry: :frowning: :cry:

Tak for svaret Viss.

Nu prøver jeg lige at ringe og forhøre mig imorgen. Man er lidt bitter over kun at have fået 1 point i kommunikationsdelen nu :slight_smile: . Men det er der ikke så meget at gøre ved nu.

Hrmærsk

I skal ikke panike allerede nu hvis i ikke er kommet ind! Jeg lå 3 point under sidste år og kom ind fra ventelisten… ved ikke hvor mange der kom ind, som lå efter mig på listen, men der var nok en del :smiley:
Tillykke til jer der er kommet ind! Det er det fedeste studie i verden… SDU styre max!

Shåtelå, shåtelå, shåtelååååå! :smiley:

Altså, jeg var allerede optaget i Århus via en standbyplads fra sidste år(var 0,1 i snit fra at få den i Odense i stedet) - men efter at have undersøgt de forskellige steder at studere, virkede Odense 100 gange mere, som et sted for mig. (Grundet det mere moderne studie og modulordningen.) Så derfor prøvede jeg igen i år via kvote 2, og har netop lige læst at jeg fik 43 til MMI (og 67 til MCQ) - og derfor er kommet ind :smiley: … Århus fuck affff :smiley: !!!..

Tillykke til alle jer andre, der også har fået denne glædelige nyhed - og til jer andre, krydser jeg de lede fingre for at der er nok der springer fra til at I også får tilbudt en plads :slight_smile:

Du har været til MMI test og dine scorer blev: Samlet Score: 47, Instruere: 7, Udføre: 6, Rygning: 5, Cancer: 6, Motivation: 5, Patentering: 5, Etnisk Sundhed: 6, Kommunikation: 7, Testens grænsescore var: 40.

Er så fucking fucking glad! Mega noia!

Kun 32 point i MMI. Det var ikke godt, men sådan kan det jo gå. Tillykke til jer, der kom ind :slight_smile:

Her blev det 38 poeng og hermed en venteplads…øv! Det er da alligevel dejlig at se at der kan blive en mulighed…(drømme…vente igen…) Tør bare ikke sette håbet for højt! Men tillykke til alle der kom sig godt igennem! Det er godt gået!!

Vi ses til februar :slight_smile:

Til jer der er på venteliste, så mener jeg at min studievejleder sagde, at med en standbyplads, så er man sikret en plads på studiet næste år? Altså hvis man ikke får en plads, fordi nogen springer fra. Jeg ved ikke om det er rigtigt, og vil derfor ikke give jer falske forhåbninger.

Er der nogen der kan be/afkræfte denne udtalelse ?

Det er rigtigt, hvis man har en standbyplads. Men der er forskel på at stå på venteliste til kvote2(fordi man fik lige under de 40 point) og en standbyplads.
En standbyplads gives først den 30. Juli via kvote 1, og er udelukkende baseret på snittet(dem der har et snit lige under det krævne, for at få en plads via kvote 1.)

Tak for svaret Rasmuchamp :slight_smile:
Tror jeg du har ganske ret i, jeg har bare blandet venteliste og standby sammen.

Tillykke med pladsen, kan se at vi har fået nøjagtig samme score i begge tests :stuck_out_tongue:

Jeg er kommet på venteliste, og der står, at det IKKE er det samme som at få en standbyplads (desværre)! Er der nogen, der eventuelt kender nogen fra sidste år, der er kommet ind på en ventelisteplads? Og som ved, hvor mange point de var fra grænsenscoren?

Ja tak et stk. studieplads :slight_smile: Vi ses efter ferien

Jeg er også blevet optaget, yaaay :slight_smile:
Til dem der har en venteplads: jeg er stadig ikke færdig med gymnasiet, og det ser ud til at mit karaktergennesnit bliver højt nok til at jeg kan blive optaget gennem kvote 1 -og hvis jeg er meget heldig kommer jeg ind på KU :slight_smile: - altså min plads på kvote 2 vil blive givet til en anden. Der er nok også andre, der er i samme situation, så jeg tror godt at en del af jer på ventelisten kan blive optaget.

Jeg fik også 39 og er på venteliste…
mere ventetid :frowning:
håbe håbe håbe…
er der nogen som har fået 40 og står på venteliste, eller er alle med 40 kommet ind?

Hmmmm… sidder lidt og undrer mig over hvorledes de skiller folk der har samme poengsum…nogen som ved!?!

Man kunne forestille sig de gjorde det på baggrund af MCQ-scoren.