Mcq 2010

Namai:
Man har 2½ time i alt, 95 spg på 40 sider…man må bare se det, som at spise en elefant…En bid af gangen;)
annelin

Puha, det lyder som noget af en mundfuld.
Men jeg krydser fingre for jer alle :slight_smile:

i tilfæde af at der er andre der lige som mig har søgt klinisk biomekanik samtidig med medicin, så er resultaterne blevet uploadet nu:) grænsen ligger der på 42.

Det store spørgsmål er så om medicin ligger samme sted, lavere eller højere!! Det kan man vel kun gisne om…! Jeg ved ikke, hvordan grænsescoren ift. de to studieretninger plejer at ligge…! Anyone? :slight_smile:

nope jeg aner det ikke:)

Sidste år lå det på 52, mener jeg. Og i kan nok tro at det er lidt højere, når der er de flere folk, der søger medicin :wink:

Der var da også mange flere medicinansøgere sidste år, men der var grænsescoren på medicin 44 - altså langt under den grænsescore på 52 som du siger biomek’erne havde?

Hvor mange deltog helt præcis i mcq til medicin på kvote 2(sdu) i år?
Kan ikk finde det på deres hjemmeside :slight_smile:

Grænsescoren afhænger jo af hvordan de der har været til prøven har klaret sig, derfor svinger den fra år til år. Da der ca skal gå 300 videre til MMI tar de vel bare fra toppen og går ned af listen til det ca passer med det antal. Ved ikke hvordan fordelingen med udenlandske studerende og pladser er, men de kæmper jo kun ímod hinanden, da så og så mange pladser er afsat til dem.
annelin

det er satt av 14 plasser til nordmenn. 7 av disse komme inn via kvote 1 og 7 kommer inn via kvote 2.
men svenskene, de konkurrerer sammen med dere dansker, hvis jeg ikke tar helt feil…

:slight_smile:

så er det der!!! wuhuuu!!!

Ja tak MMI, grænsescoren er 49.