Mcq 2010

nå okay, så er det jo ikke så slemt. :slight_smile: jeg havde forstået at der var 1800 oppe til prøven på sdu.

Hej :slight_smile:

Jeg tog også testen og synes heller ikke at den lignede sdu’s eksempel.

Jeg synes der var utrolig mange af de opgaver hvor man skulle læse og tolke sig frem til svaret, havde ellers håbet på at der havde været mange ‘hjernebrydere’ :slight_smile:

Jeg fik svaret på ca. 75 af spørgsmålene og krydsede bare resten af. Har ingen idé om hvordan det er gået, er svært at bedømme - håber self at jeg kommer videre :smiley:

Held og lykke allesammen, glæder mig til at vi får vores resultater.

Hej alle sammen :smiley:

Jeg var også på SDU lørdag d. 24 april. Jeg blev heller ikke færdig (manglede omkring 13 spørgsmål) hvor jeg bare satte en masse krydser. Ved ikke hvordan det er gået men håber det bedste :slight_smile: Synes godt vi kunne få en halv time ekstra, men vi må se hvordan det er gået.

Mht. hvor mange der har deltaget har en studievejleder sagt til min veninde, at der var omkring 1100 mennesker (+/- nogle som ikke dukkede op).

Vi fik at vide af ‘vagten’ i vores lokale at der ca var 1000 til MCQ… Og ydermere en del der ikke dukker op.

Jeg var også meget opmærksom på tiden, og havde egentlig regnet med at have en halv times tid til at gå tilbage og kigge igennem. Men efterhånden som prøven skred frem, kunne jeg godt se at det måtte jeg skyde en hvid pil efter og sætte tempoet op. Da jeg havde sat det sidste kryds var der 5 mins tilbage, så det var ikke meget jeg fik rettet.

Er enig i at spørgsmålene var svære, og der tit var mange muligheder der kunne have været svaret - men føler da det gik okay, og håber på det bedste.

Jeg kan faktisk godt se det smarte i, at der er så mange spørgsmål, at man næsten ikke kan nå at svare på allesammen uden at skrue godt op for tempoet. For således for man muligvis det bedste reelle blik af ens evner, uden for megen retning. Altså en middelmådig når halvdelen, lidt bedre 3/4 dele, lidt bedre det hele - og så self hvor mange man får rigtige(siger jo også en del om ens evner hvis man når det hele men kun 5-10 var rigtige.)

Så tror ikke i skal være så nervøse for hvor mange i nåede - men mere kvaliteten af jeres svar :wink:

Long shot… Sdu.dk/optag er utilgængeligt i øjebikket - mon de er ved at opdatere den med vores resultater…? (!)
Sikkert bare mig, der er megautålmodig… Lang weekend i vente…
Ønsker lidt vi fik svar i dag - så var det overstået - godt eller skidt…

Ønsker jer alle en dejlig weekend - håber vi kan abstrahere fra den kære test - og krydser fingre for at svarene er tilgængelige i dag!

Hilsner herfra!

Og selvfølgeligt var det falsk alarm… :S :frowning:
Held og lykke til alle!

Sidder også selv og opdaterer 3-4 gange om dagen… Og følger den også herinde, just in case :wink:

God weekend!

Prøv 3-4 gange i timen! :s Øv… Nu kan vi godt pakke computere/smartphones væk… For nu er den officielt under opdatering til mandag kl 8:00…! :frowning: :frowning:

Held og lykke! :wink:

Så er det imorgen senest kl 14! Kan mærke presset - bliver det :doc: eller :x: ? Personligt stoler jeg så meget på min mavefornemmelse at jeg allerede har taget fri d. 20 maj. Uanset hvad kan jeg godt bruge en fridag!

Jeg er virkelig nervøs her, og det her ventetid gør det ikke bedre :oops: Det er virkelig nervepirrende at vente i så lang tid på svar! :expressionless:

Hej alle sammen
Ville lige ønske jer held og lykke, er herre spændt på hvad det bliver
og håber på det bedste :slight_smile:

Held og lykke til alle der har været til optagelsesprøve på SDU :smiley:

de har ændret det til at vi nu senest kl 20, kan se noget:s

Held og lykke til alle - nu er ventetiden ved at tage en ende :slight_smile:

Jeg vil også gerne ønske held og lykke =)

Fik i øvrigt svaret på dem alle sammen, og blev godt hjulpet av å tenke “20 spørsmål per 30 min” + å ha et armbåndsur ved siden av. Har en god mavefølelse, men man undrer jo av og til på om det ville være bedre å ta seg god tid så man er sikrere på et større antall. 8)

Er forresten også nordmann :wink:

Hej allesammen.

Jeg overvejer at søge ind til næste år kvote 2, og ville lige høre lidt nærmere om de spørgsmål. Der er jo nogle, som mener at dem på SDU’s hjemmeside ikke var helt, som dem til prøven. Kan I give nogle eksempler på dem fra selve prøven? Hvis I altså kan huske dem. og måske beskrive forskellen i forhold til eksemplerne?

Og der er nogle som allerede har fået svar? eller hvornår får I det?

Mvh Katrine :slight_smile:

Altså spørgsmålene som ligger på hjemmesiden er meget lig dem til prøven, men det er self. nogle andre og der er langt flere(95), og også nogle der er anderledes.

Ja nu udsætter de så fristen med endnu en dag,
F***ing typisk.

Nyeste melding er at SDU har tekniske problemer, så vi kan først se svaret i løbet af i morgen d. 11. maj.

Held og lykke til alle

[quote=“Ramuchamp”:2sk31z5n]Altså spørgsmålene som ligger på hjemmesiden er meget lig dem til prøven, men det er self. nogle andre og der er langt flere(95), og også nogle der er anderledes.

Ja nu udsætter de så fristen med endnu en dag,
F***ing typisk.[/quote]

Er der 95 i alt ? og hvor lang tid har man så?

hei Namai!

ja, MCT var på 95 spørsmål. vi hadde 2,5 timer på å svare på spørsmålene. jeg var ikke den eneste som hadde problemer med å bli ferdig. tiden gikk veldig fort :shock:

jeg synes at spørsmålene på SDUs hjemmeside lignet litt på de spørsmålene vi fokk på MCT, men på selve testen var det en del “lange” oppgaver der man måtte lese en tekst og så tolke innholdet.

lykke til!
hilsen marianne :slight_smile: