Turnusevalueringer......spread the word

Jeg ser du har gjort opmærksom på at man skal evaluere sin turnus på siden http://www.studmed.dk/turnus/index.php
Det er en rigtigt god ide. Jeg bruger den selv en del, og kender mange studerende på den sidste tid af studiet som kigger med derinde. Der er bare alt for sjældent nye evalueringer, og jeg vil derfor spørge; Hvordan kan vi yderligere udbrede opfordringen til turnuskandidaterne?
Jeg har selv skrevet til de færdiguddannede læger jeg kender for at få dem til at evaluere, men er der andre ting man kunne gøre? Evt reklame i ugeskrift for læger ell. lign. Måske det kunne fås gratis som en støtte til siden?

Ja, jeg ved det egentlig ikke har også tænkt det samme - det går jo desværre lidt sløjt…

Ellers kan man tage kontakt til lægekredsforeninger og høre om de vil nævne det i deres næst udsendt mails?

Ja, hvad foreslår I?

Nu har jeg mailet til Ugeskriftet for at høre om muligheden for at siden kan blive nævnt i en udgave.

så må vi se om de er griske eller studenter-venlige.

Hvad skrev du?

Ellers er Dagens medicin jo også en mulighed…

Jeg argumenterede for at de studerende kan bruge evalueringer til at træffe bedre valg og at det kan gavne forholdende på afdelingerne og skrev bare noget om at det var en frivillig side, gav linket til både evalueringsside og hovedsiden.

Ikke noget jeg mener der kunne bryde med at siden er din.

Frold, vil du ikke skrive lidt om det og sende til mok [at] mok [punktum] info ??
Så sætter jeg det i næste mok (11. april). En del studerende der snart bliver færdige kan se det, og vil måske være mere motiverede til selv at evaluere deres turnus efterfølgende?

Nej, det er heller ikke det jeg mistænker, men hvis man vil have noget i ugeskriftet skal man nok lave alt arbejdet selv forstået på den måde at man selv skal skrive al teksten og sætte det op som man vil have det skal se ud… Men vi må se hvad de svare - gider du sende den til mig?

Jeg kigger på det - men vi kan også få meget ud af alle de læger der er derude, som er blevet færdig de seneste pr år - hvordan får vi fat i dem - jeg ser om jeg kan lave noget generelt og sende det til sundoghed, acuta, mok, ugeskrifet, dagensmedicin

Jeg har ikke teksten fra mailen mere, men når de svarer mig skal jeg nok videresende svaret. Der står min tekst nok i. Jeg brugte hotmail og den gemmer ikke mine sendte beskeder.
sorry