Spørgsmål vedr. mikro eks. KU gammelordning

Hejsa

Jeg har æren af at skulle op til mikro nuher første 1. juni, og jeg sidder og laver gamle eksamenssæt. Mit spørgsmål er nu, hvor meget tæller hver er flg. del-emner?

Bakteriologi
Virologi
Immunologi
Klinisk Immunologi
Parasitologi

Det synes jeg ikke jeg kan finde nogle steder, så en af jer der har været oppe kan måske hjælpe…

Kan ikke helt huske det(lang tid siden), men er det ikke bak:25 ,immunologi 25, virologi 25 og 12,5 til de to andre.

Nå jeg ser på mængden af spørgsmål virker det rimligt realistisk… men yderst interessant at immunologi+den kliniske da udgår mere end 1/3 af eksamen (godt jeg alligevel har læst lidt af det)

Altså det gode er at klinisk immun er standard opgaver og et meget begrænset pensum. Så man kan sagtens klare sig uden immunologi’en(priotere den lavt!). Har man styr på virologi, bak, og parasit er man jo home free!

Enig, da jeg i sin tid oppe, skulle man kunne meget lidt immunologi i forhold til, at det talte 1/4.
Husk at få styr på parasitterne, det er et lidt rodet emne, som kan være svært at få en systematisk tilgang til.

Tak for hjælpen, jeg vil fortsat klø på med gamle opgaver. Det ligner en eksamen hvor læsning er mindre vigtig end opgave regning… Eller med andre ord har man styr på de gamle sæt så skal det nok gå - der er jo ikke meget der er forståelses orienteret (eller også er det fordi jeg KUN har læst mikro, viro og imunnologi komp. :smiley: )

Parasitlogien, gaab…

Husk at du også kan finde nogen mikrospørgsmål under ny studieordnings 6. semester. De ligger også under http://www.immi.ku.dk