Samtale 2 gange..?

Hej,

Jeg vil høre, om der er nogen der har været til samtale i SDU mere end én gang?

PS. Tak for en kanon-god side. Skulle bare ha’ kigget i den sidste år så kunne jeg måske ha’ fået fif til at blive optaget.

[quote=“Kilroy”:unfzi3ij]Hej,

  1. Er samtaleudvalget klar over hvem der er gengangere?
  2. Vil det virke positivt/negativt at selv nævne, at jeg var med sidste år, men ikke kom ind… (startede så kandidatoverbygning i Biomedicinsk Teknik 2005)
  3. Vurderer de ens alder for om man kan være produktiv antal år, da de har ens cpr-nr. (Er 30 år)
  4. Har de indsigt i hvor man søger & hvad ens prioritering er? Har kun søgt SDU… Enten vil de synes jeg er målrettet eller bare dum at kun ha SDU. :oops:
  5. Andre fifs i kan give mig så jeg kommer ind…! :smiley:

[/quote]

  1. Nej samtaleudvalget bliver ikke gjort opmærksom på, hvem der er gengangere så vidt jeg ved.
  2. Aner det ikke.
  3. Alderen bør ikke blive taget i betragtning - og 30 år er jo ikke alverden, når man tænker på hvem der kommer ind i Aarhus :smiley:
  4. Vi kan ikke se prioriteringer på ansøgningen. Det er streget ud. Men det kan godt være der bliver spurgt ind til hvad du ellers har søgt - Men ikke i hvilken rækkefølge det er prioriteret osv.
  5. Vær ærlig og lad være med, at sige du vil redde verden.

Held og lykke.

ad 4) Da jeg var til samtale virkede interviewerne meget positive overfor at jeg havde søgt alle steder og at jeg fuldstændig ligeglad med hvor jeg kom ind- bare jeg kom til at læse medicin. Jeg ville nok ikke jogge for meget rundt i at jeg kun havde søgt ind på SDU - det virker lidt som om du ikke vil studiet nok når du ikke er villig til at flytte for det ( jeg siger IKKE at du ikke vil studiet nok, for der kan jeg være ting der gør det umulig for dig at flytte. Siger bare at det kan LYDE som om du ikke vil det nok). Men det er jo så vigtig at du kan argumentere for hvorfor du gerne vil læse i Odense…sæt dig ind i studieordningen, rammerne for uddanelsen osv…

Tak for respons…

Mets: du har ret at man kan antage jeg ikke vil studiet nok men samtidig ret i at der er grunde til det kun er SDU.

Luxus: “Vi kan ikke se prioritering…”? Er du da i samtaleudvalget?

Det er han nok :smiley: