Ønsket feature, bugs og feedback - det nye studmed

Er fixed nu.

Session er sat til 420 = 7 timer :slight_smile:

Er det tid nok?

[quote=“DrBonde” post=79325]En MEGET irriterende fejl! :

Hvis man laver et “hurtigt svar” og bruger lidt for lang tid på at skrive et reply (måske 15-20 min), så får jeg at vide at min “session” er udløbet og jeg har derfor INGEN mulighed for at gå tilbage og finde det jeg ville svare. Al midlertidig input i tekstfeltet er tabt. Det er mildt sagt rævirriterende! :)[/quote]

Er fixed nu.

Session er sat til 420 = 7 timer :slight_smile:

Er det tid nok?

[quote=“frold” post=79359][quote=“DrBonde” post=79325]En MEGET irriterende fejl! :

Hvis man laver et “hurtigt svar” og bruger lidt for lang tid på at skrive et reply (måske 15-20 min), så får jeg at vide at min “session” er udløbet og jeg har derfor INGEN mulighed for at gå tilbage og finde det jeg ville svare. Al midlertidig input i tekstfeltet er tabt. Det er mildt sagt rævirriterende! :)[/quote]

Er fixed nu.

Session er sat til 420 = 7 timer :slight_smile:

Er det tid nok?[/quote]

Det blev lige voldsom nok.

Er nu sat til 30min i første omgang.

Den lange session havde nogle andre konsekvenser…

Hmm, jeg tror 30 min. i nogle tilfælde kan være et problem. En time vil nok dække alt.
Men er det også et issue, hvis man istedet IKKE bruger “hurtigt svar” ???

[quote=“DrBonde” post=79361]Hmm, jeg tror 30 min. i nogle tilfælde kan være et problem. En time vil nok dække alt.
Men er det også et issue, hvis man istedet IKKE bruger “hurtigt svar” ???[/quote]

Du er velkommen til at lave et forsøg…

Er lige ved at test og forbedre nogle andre ting…

Ellers må jeg lige vende tilbage til det…

Der er også lidt sprogfil fejl på forsiden når man ikke er logget ind.

an har ferie på noget tidspunkt deromkring på studiet, evt. i uge 7, som man har nogle andre steder? Det vil virke lidt mystisk hvis der ligger ferie lige efter studiestart. Jeg kan ikke rigtig finde noget om det andre steder, derfor spørger jeg her.

På forhånd tak
COM_KUNENA_READMORE

[quote=“Dr. Lechter” post=79363]Der er også lidt sprogfil fejl på forsiden når man ikke er logget ind.

an har ferie på noget tidspunkt deromkring på studiet, evt. i uge 7, som man har nogle andre steder? Det vil virke lidt mystisk hvis der ligger ferie lige efter studiestart. Jeg kan ikke rigtig finde noget om det andre steder, derfor spørger jeg her.

På forhånd tak
COM_KUNENA_READMORE[/quote]

Jeg ved det.

Men der manglende en variable i sprogfilen til at starte med, men den er nu tilføjet. Trods det opdateres ældre beskeder ikke, men fejlen skulle ikke komme mere…

[quote=“frold” post=79291][quote=“Dr. Lechter” post=79288]Jeg har ændret køn til mand under profil. Alligevel står der ukendt køn i venstre side ved forumindlæg.
Fejl ?[/quote]

Hmm - den kan jeg ikke lige svare på.

Der skal jeg have hjælp i et andet forum til den software jeg benytter.

Noget af grunden kan være at både forum-systemet og den sociale netværks-overbygning begge har et profilsystem.

Jeg har valgt at deaktivere den for forummet, så kun den for det sociale netværk bruges.

Måske der er et problem med udvekslining mellem JomSocial og Kunena - som er de 2 systemer jeg bruger…

Jeg skal lige blive helt dus med det…[/quote]

Det lykkedes alligevel. Jeg kan se at man kan ændre sin profil to forskellige steder. Både under HJEM og FORUM.