Ønsket feature, bugs og feedback - det nye studmed

Så ser det ud til at det nye studmed.dk køre nogenlunde stabilt.

Jeg mangler fortsat nogle mindre ændringer, men dagen er gået med at teste og fejlrette yderligere.

Desværre viser det sig at enkelte profiler ikke er kommet over i det nye system - det må de berørte undskylde.

Jeg har flere planer for siden, men kom gerne med dine forslag.

Og så hvis du finder stavefejl, sjove fejlmeldinger eller hvis der er funktioner der ikke virker eller som du er i tvivl om, så brug gerne tråden her.

Jeg vil nyde ilden i pejsen og et glas rødvin.

Fortsat god aften!

Fedt at du/I har energien til at forbedre siden - selvom man lige skal vænne sig til det nye look :wink:

Det jeg godt kunne tænke mig, var en “knap” så man går til første ulæste besked i en tråd, og ikke bare til den sidste posted besked :).

Ved ikke om det er muligt, men hvis det er, ville det være fedt B)

Jeg tænkte på en ‘notifikations’-lignende ting :slight_smile: Hvis der er nogen der svarer en i en besked eller i en af de der ‘statusopdateringer’… lidt ligesom på facebook… eller det er måske lidt for meget rip-off?:stuck_out_tongue_winking_eye: Men det fandme fedt det her! Er helt oppe at køre :b

Du burde kunne indstille det her:

http://www.studmed.dk/profile/privacy

Sig hvis der er noget du mangler der :slight_smile:

Men tak for din glæde for siden.

Håber det kommer til at tilføje en ny dimension til siden!

Hey frold.

Fedt med et nyt design osv. Det er blevet fint :slight_smile:

Jeg har dog svært ved at gennemskue hvor s… jeg skifter det password jeg har modtaget pr. mail. Jeg har anatomi pt., og har i den forbindelse mere end rigeligt at skulle huske, så passwordet hertil er lettere nedprioriteret i min hjerne :wink: - kan jeg skifte det til et mere fingernemt?

[quote=“badooo” post=79276]
Jeg har dog svært ved at gennemskue hvor s… jeg skifter det password jeg har modtaget pr. mail. [/quote]

http://www.studmed.dk/profile/editDetails

Jeg har ændret køn til mand under profil. Alligevel står der ukendt køn i venstre side ved forumindlæg.
Fejl ?

Der ser godt ud. Dog har jeg problemer med at logge ind direkte fra forsiden - den siger “Ugyldig token” ligegyldigt hvad, jeg gør. Jeg tror det er det login-modul, der benyttes, der ikke er helt opdateret.

Jeg tror det handler om at det gik galt under konverteringen fra det gamle forum phpBB til Joomla+Kunena og jeg måtte afbryde og prøve igen.

Det betyder også at nogle har modtaget mail om kodeord 2 gange.

Bruger man kodeord fra første mail, så er det ugyldigt da et nyt blev dannet under konvertering nummer 2.

Der står fortsat ca 300 mails i serverens mail-kø, så har du kun modtaget en mail med kodeord kan det være nummer 2 er på vej, alternativt er den havnet i din spamfolder.

Lyder det som en gyldig årsag?

Selv har jeg intet problem med at logge ind.

[quote=“Dr. Lechter” post=79288]Jeg har ændret køn til mand under profil. Alligevel står der ukendt køn i venstre side ved forumindlæg.
Fejl ?[/quote]

Hmm - den kan jeg ikke lige svare på.

Der skal jeg have hjælp i et andet forum til den software jeg benytter.

Noget af grunden kan være at både forum-systemet og den sociale netværks-overbygning begge har et profilsystem.

Jeg har valgt at deaktivere den for forummet, så kun den for det sociale netværk bruges.

Måske der er et problem med udvekslining mellem JomSocial og Kunena - som er de 2 systemer jeg bruger…

Jeg skal lige blive helt dus med det…

Jeg får også fejlbeskeden “Ugyldig token” når jeg forsøger at logge ind fra forsiden. Ikke når jeg logger ind fra forummet.

Ellers ser det hele rigtig pænt ud.

Bug:
Hvis man kommer fra en anden side, fx google, og ind på forsiden, så bliver login og kodeord feltene vist, selvom man er sat til automatisk login. Dog kan man bare trykke på forum, så er man logget ind.

Bruger Google Chrome på Windows 7.

Kan man få den til at vise seneste indlæg siden sidste besøg automatisk, så man ikke skal vælge det i rullemenuen, hver gang man logger ind?

apopov

[quote=“apopov” post=79321]Kan man få den til at vise seneste indlæg siden sidste besøg automatisk, så man ikke skal vælge det i rullemenuen, hver gang man logger ind?

apopov[/quote]

Hvilken rullemenu?

Har du et direkte link til funktionen?

UPDATE: Nu er jeg med.

Jeg vil kigge på det.

En MEGET irriterende fejl! :

Hvis man laver et “hurtigt svar” og bruger lidt for lang tid på at skrive et reply (måske 15-20 min), så får jeg at vide at min “session” er udløbet og jeg har derfor INGEN mulighed for at gå tilbage og finde det jeg ville svare. Al midlertidig input i tekstfeltet er tabt. Det er mildt sagt rævirriterende! :slight_smile:

Når man forsøger sig med æ, ø og å under søgefunktionen (angående ældre poster) ændres bogstaverne til volapyk…

Det synes jeg ikke helt jeg kan genkalde.

Hvor søger du? Hvad søger du på?

Hvilken browser har du? Hvilket styresystem?

Jeg har forsøgt via

http://www.studmed.dk/forum/search med søgeord bøger - det synes jeg ikke giver nogle problemer.

Men jeg er da interesseret i at se hvordan jeg genkalder fejlen!

Jeg kan heller ikke genskabe problemet :blink: … Det virker fint nu (er på Win7 og bruger chrome 13)

Håber det er fixed nu.

Nu køre der med den nyeste udgave af skabelonen netop frigivet i dag.

Meld tilbage om fejlen fortsætter!!

[quote=“siz” post=79306]Bug:
Hvis man kommer fra en anden side, fx google, og ind på forsiden, så bliver login og kodeord feltene vist, selvom man er sat til automatisk login. Dog kan man bare trykke på forum, så er man logget ind.

Bruger Google Chrome på Windows 7.[/quote]

Håber det er fixed nu.

Nu køre der med den nyeste udgave af skabelonen netop frigivet i dag.

Meld tilbage om fejlen fortsætter!!