Motiveret ansøgning

hejsa :slight_smile:

Giv lige et par ord med på vejen så vil det være alletiders :slight_smile:

Ansøgning til medicinstudiet motiveret ansøgning

Jeg er en glad, udadvendt pige på 22 år. Efter længere tids overvejelse, er jeg kommet frem til at jeg har lyst til at gøre den ekstra indsats, det kræver at læse medicin. Det at man kan uddanne sig gennem længere tid og fordybe sig i et speciale, ser jeg som noget meget positivt.

Jeg er matematisk student fra 2004, jeg har mat A, kemi A, bio B og fysik B. Jeg valgte efter mine interesser i gymnasiet, da jeg på det tidspunkt ikke havde tænkt over hvad jeg skulle efter gymnasiet.

I gymnasiet besluttede jeg at tage på højskole efter studenter eksamen. Jeg tog på Viborg gymnastik og Idræts højskole. Her blev jeg bl.a. uddannet gymnastik instruktør, vi havde fag som fysiologi og anatomi, på et lavt niveau. Det at kunne lære noget fra andre og selv være et forbillede for andre, har været med til at styrke min selvtillid. Så jeg ved hvor jeg er stærkest og hvor jeg er svagest.