Kandidatfester

Hej Alle!
Nu er jeg snart ved at være færdig, så jeg ville til at finde ud af hvordan det er med kandidatfesterne…
Såvidt jeg ved er der tre;
-en på klinikudvalget, som er intern for de studerende.
-en på domus medica, gallafest.
-lægeløftet.

Så har jeg spørgsmålene:
Hvor tilmelder jeg mig til de tre fester, og hvornår skal jeg senest gøre det?

Hvilken en tager jeg bedsteforældrene med til? Jeg havde faktisk tænkt på at have dem
med til lægeløftet, men så var der jo lige begrænsningen på to billetter, æv for den.

Såfremt der er nogen der gerne vil af med en billet eller to til lægeløftet i Kbh til sommer, så vil
jeg gerne belønne det med et gavekort eller to f.eks. til en boghandel - der ikke er gået i betalingsstandsning
(hvad sker der iøvrigt for Akademisk Boghandel?). Eller noget lignende. Jeg vil ikke lægge ud
med at købe dem for en bestemt sum penge, det virker så mærkeligt. Ydermere gør jeg det heller
ikke for egen vindings skyld, men for at glæde to gamle nisser… :lol: Så jeg vil mene det er at gøre en god gerning.
(Hvis man kun vil af med en billet, så er det også godt!).

Opdatering indtil videre:
Tilmelding til Domus Medica festen er her http://www.laeger.dk/portal/page/portal/LAEGERDK/LAEGER_DK/MELD_DIG_IND/L%C3%A6ge%20sommeren%202009

Lægeløftet og klinikudvalgs tam-tam kommer der yderligere info om senere… Du skal ikke gøre noget aktivt før du hører noget, sådan var det i hvert fald med os…

  • Mikkel