Højeste løn?

Hey. Jeg overvejer at prøve at betale al min gæld af når jeg nu bliver læge om et par få år, gerne så hurtigt som muligt.

I den forbindelse kunne jeg tænke mig at høre hvordan jeg bedst gør det med en cand med? Jeg kan forstå at der er god løn i norske lægevikariater samt hvis jeg vælger at arbejde ude på landet som praktiserende læge.

Hvor mange penge kan jeg tjene? Jeg kan forstå at jeg kan tjene omkring 100.000 om måneden som lægevikar i Norge, men kan jeg gøre det konstant måned efter måned?

Min kammerat har været i norge og arbejde som læge i praksis/ helse huse og nogle dage ud og køre lægevagt. Han sagde at man konsekvent tjener 100.000 kr om måneden, og det lød ikke til at kræve den store arbejdsindsats. Så vidt jeg forstod på ham var det efter skat.

I Danmark har jeg selv arbejdet med medflex hvor igennem du kan tjene 378 kr. i timen uden KBU.

Herudover kommer kørepenge som let kan løbe op i 800-1500 kr (max) skattefrit, det er en stor del af ens indtjening på en enkel vagt.

Gør noget du synes er sjovt, er nok mit råd, selv om du mangler penge.

Kan man arbejde for Medflex som lægevikar under studiet? Jeg er p.t. færdig med 11. semester.

Jeg har skrevet til dem og da jeg skrev for et år siden skulle man have aut.

tak paze. Er ikke længere aktuelt, er lige blevet læge :slight_smile:

2 Synes om

Tillykke med det! Jamen så kan du i hvert fald :slight_smile:

Tak paze! Er nu heldigvis sikret fuldtidsjob i det første år :wink: