Blok 2 og ferie. Kan det hænge sammen

Jeg er lidt tidligt ude med planlægning af en lille ferie næste semester (7). Vil dog gerne have et råd fra jer andre.
Har hørt blok 2 skulle være den letteste af eksaminerne på 7 semester og det bedste tidspunkt at holde lidt fri.
Vil det være muligt at være væk i blok2 (vist også kaldt lungeblok) i 2 uger og så læse som en gal den sidste uge, og samtidigt have et realistisk håb om at bestå eksamen? Hvis det er helt urealistisk, kunne man så holde fri bare en uge og læse 2 uger.
Er der eventuelt nogle af de andre blokke på 7. semester, der egner sig mere til 1-2 ugers intensiv læsning:)

Jeg var væk i 1½ af de 3 uger blokket vare og jeg havde ingen problemer med med at bestå.
Jeg vil sådan set ikke anbefale det for synes ikke man lærer så meget når man ikke følger undervisningen og bare laver “panik-læsning” de sidste par dage. Men hvis det bare er for at bestå er der ikke noget problem.
(En lille biting : Det er lidt misvisende at du kalder den blok 2, da jeg tror de fleste vil opfatte det som blok 2 på 6. semester. Hvis det skal være rigtig hedder den K2 :smiley: )

cool, tak
Følger som regel også undervisningen, men tidspunkterne passer bare ikke rigtigt til at gøre det anderledes. Hvis der bliver tid kan jeg jo lige læse det op i sommerferien, så jeg ikke er helt spørgsmålstegn til den tid:)