Vinterstartere på SDU

Du har vel formentlig set byen allerede, når du skulle se dit sted at bo. Jeg skal ned for at se på det private lejemål som jeg har indgået (for at se om alt er i orden), endvidere kigge på nogle boliger just på lørdag.
Så onsdag er bare til indkøbsmuligheder, “genveje” med cykel og hvor “udendørsaktiviteterne” for unge ligger. :slight_smile:

Når i skal studere i Odense, hvor ofte tror i at det er realistisk at tage på weekendophold til Sjælland? Jeg satser på ca. én gang om måneden.

jeg har fast arbejde hver 4. weekend hjemme… så…

Hey “ÜberAli”!
Jeg starter også d. 25 og er blevet smidt på holdet D2.
Vi ses sikkert over en kold fadøl på næste torsdag :slight_smile:

MVH Chris

Den er jeg med på! :wink:

Jeg kommer fra Vejle - og er da helt klart også med på en fadbamse:) ses d. 25.

Hey… Jeg starter også på torsdag, på hold E2. Glæder mig til at møde jer alle sammen :slight_smile:

selvfølgelig har jeg set byen, Ali(?) men langt fra nok til at kende den. Jeg kan finde til banegården og så til min lejlighed… fra min lejlighed til otterup, rosengårdscenteret og tarupcenteret (eftersom det er lige om hjørnet) Ellers er jeg ret lost!
Du siger du skal ud og kigge på lejemål… ikke fundet noget fast endnu, eller?

Nogen som starter på Hold A3?..?.. glæder mig til at se jer alle :slight_smile: Er jeg den eneste som tæller dagene eller er det helt normalt :wink:
Forresten er det den der fredagsbar et sted, hvor der blir delt mundvand for vildt, siden den er opkaldt efter kyssesygeviruset? hehe?

Kærlighed til alle…

Jeg skulle se lejemål, idet at jeg havde et sted at bo, men blot ikke havde været over personligt for at se det. Faktisk kun anden gang at jeg var i Odense i mit liv.

Jeg bor midlertidig på et privat lejemål indtil marts, hvor jeg flytter ind på mit kollegium.
Det er en meget lang historie :slight_smile: , men mine forældre mente at siden jeg var i Odense, kunne vi også kigge på ejerlejligheder til køb. Da der ligger en økonomisk gevinst efter endt uddannelse ift. alm. leje.

ja… jeg har købt ejerlejlighed… så… :slight_smile: tænk… nu er det snart…

Det verkar inte vara så många aktiva svenskar här på forumet men jag ska också påbörja min uddannelse på torsdag.
Jag har ännu inte fått tag i boende den första månaden så om det finns någon som har ett rum att hyra ut den första månaden är jag mer än intresserad.
Jag är i hold C2.

Arvid, mangler du et sted at sove onsdag/torsdag?
MVH Chris

Hvis det er tilfældet kan du bare skrive en mail til
[email:17v3c600][email protected][/email:17v3c600]

så kan vi sagtens arrangere det!!!

Skal vi egentlig medbringe noget foruden det efterlyste (grøn ballon, A3/2 papir, undværlig tøjdyr, essay) til torsdagen?

Jeg overvejer at tage min laptop med til at skrive oplysninger/notes ned - er det et overkill?

Tack så mycket för erbjudandet Chris, men jag har ordnat boende mellan ons-tors-fre. Har du däremot ett rum att hyra ut den närmaste månaden skulle det underlättat mycket. Jag har en del planer på hur jag ska fixa boende och jag är övertygad om att det kommer lösa sig på något sätt som jag inte kan se än.

Detta är mina planer:
*Kontakta boligföreningen och förklara min delikata situation.
*Prata med Odense camping, de kanske hyr ut hysvagnar.
*Leta efter uthyrare lokalt.
Finns det någon som har några andra idéer på hur man hittar ett temporärt boende lyssnar jag gärna. (jag söker boende mellan 27 feb -1mars)

Ingen problem!

Du kan evt. kigge på hjemmesiderne:

Boligportalen

og

Ledige lejligheder

Hej ÜberAli

ja det vil være meget overkill at tage din bærbar med de første 2 dag!

Det vigtiske udover de nævnte ting er klart Højt Humør :lol:

Jeg var ovre at finde Auditoriet i dag i det kolde vejr på cykel. :slight_smile:

Er det lokalet på stueetagen i bygning 15 lige når man kommer ind til højre? “Turde” ikke at gå ind i salen pga. at der var en forlæsning i gang.

jeg aner ikke hvor det er … :slight_smile: bliver spændende at se om jeg finder ud af det i morgen…
jeg er kommet til Fyn - wee…

Heh! :smiley: Held og lykke med at finde det. Hvis du bare har minimalt mere stedsans end mig, så skal du nok finde det.

Jeg ankom til Odense i går klokken 19. Da jeg efter at have pakket ud gik ud for at spise kl 21, fandt jeg til stor held en fakta som havde åbent 3km fra, hvor jeg bor. Jeg ved bare ikke hvad der gik galt på hjemvejen, for pludselig i min uopmærksomhed var jeg i Odense M (bor nær gågaden) og fór vild med 2 indkøbsposer i hænderne. Til min stædighed (fordi jeg nægtede at tage taxi) tog hjemturen mig over 1 time.
Så i dag gik jeg ikke uden kort. :smiley:

(og jeg havde været ude at svømme- og løbetræne dagen forinden, så jeg var godt nok waisted, da jeg endeligt kom hjem) :slight_smile: