Unitest - svar?

Hej med jer!
Er der nogen, som ved hvornår svar/ens score på unitesten kommer til at fremgå?
Er dybt frustreret i dag, efter at have været oppe, siden frøs, timeren hoppede frem og tilbage i tiden, og kommunikation med Proctor var ringe. (Andre der har oplevet det samme, for overvejer stærkt at lave en indsigelse på det.)

Kunne nu være rart, at se sin score, for at se, om min fornemmelse om at have fået et ringe resultat er korrekt, og så fokusere energi mod AAU.

DBH, og på forhånd tak!

Sidste år fik vi svar 7. maj, men der skulle man også til interview den 15. maj. Nu hvor I ikke skal til interview, kan det være, at svaret kommer senere :confused:
Rigtig ærgerligt at teknologien fuckede sådan op. En af mine venner sad og ventede i tre timer med overvågning på, fordi testen ikke kunne starte. Han fik dog lov til at tage den dagen efter, fordi han ikke mentalt kunne tage den, når han havde siddet og ventet så længe. Men der var vist også nogle mindre problemer dagen efter :grimacing:
Hvis det hjælper noget, så troede jeg, at min test var gået forfærdeligt sidste år, men jeg kom ind alligevel. Så der er håb endnu :heart:

1 Like

Jeg snakkede med sdu på festdagen, da protectoren sagde til mig, at jeg måtte ikke gemme og gå ud af testen før jeg kunne se mit testresultat, hvilket undrede mig… SDU sagde at vi får formentlig svar en gang i juni/juli :slight_smile:

1 Like

Tusind tak for begge jeres svar :slight_smile:

Synes godt nok, det har været en drøj omgang, men forhåbentlig er der nok mest nerver, der gør, at man tænker at det blev et sløjt resultat.
Alt andet lige er der ikke mere at gøre nu - andet end at krydse fingre for at jeg kommer til at se både dig, @Tammi og dig @Nf94 på SDU efter sommer :crossed_fingers: :grin:

1 Like