Unitest kvote 2 point

,

Hej
Er der nogen der ved hvor mange point man skal have i unitesten på SDU for at gå videre til 2. runde?

Det vil jeg også rigtig gerne vide. jeg har fået et snit i stedet for point, men er desværre ikke gået videre

Åbenbart så kan folk som er gået videre til MMI ikke se deres unitest resultater endnu

2 Synes om

Grænsescoren er det her image

1 Synes om

Det her er grænsescoren for SDU. Man kan se det ind på optag.sdu.dk under “Medicin” --> “Resultat af din deltagelse i uniTEST” og så helt nederst på siden

Jeg fik 54,20, og og der står i bunden af siden at grænsescoren er 54,8. Der står dog stadig ikke noget under feltet afgørelse, men tænker ikke jeg er gået videre :((

Jeg gik videre til MMI, men har ikke “resultat på unitest” på optag.sdu.dk

1 Synes om

Nik99, står det så i “Afgørelse”, og så er “Resultat af din deltagelse i uniTEST”-feltet blankt eller hvad?

Har samme problem her. Kan kun se snittet, dog kan jeg se intet ved afgørelse??

Så vidt jeg kunne læse mig til rundt omkring, kan man ikke se sit testresultat, hvis man er gået videre. Det er kun hvis man ikke er gået videre, at man kan se det

Vildt mærkeligt. Altså folk, der ikke er kommet videre - står der at de ikke er kommet videre under afgørelse feltet? For den er tom hos mig

Tidligere på dagen stod der under Afgørelse, at jeg ikke var gået videre, men nu står der ikke noget. Jeg tror stadig ikke, jeg er gået videre. Jeg tror bare, de har lidt problemer med deres hjemmeside nu

1 Synes om

Har både søgt AU og SDU skal det sifes, kan dog se snittet, og jeg ligger meget tæt på - så aner ikke

Hvad er dit snit, hvis jeg må spørge?

Århus har stadig ikke offentliggjort deres grænsescore, så jo du kunne måske godt komme ind dér :slight_smile:

Nej, har ingen ide :frowning:

50.20 - ærligt tror ikke jeg har chance på sdu

1 Synes om

og nu står der intet under afgørelse feltet - lidt træls synes jeg !!!

Forhåbentlig kommer du ind på AU :slight_smile: . Altså jeg bliver nok nødt til at søge ind igen om vinteren. Mit snit ligger på 40,2, så har ingen chance begge steder, men jeg har hellere ikke haft mulighed for at forberede mig, så det er vel fair nok. Mega ærligt, men nok fair :frowning:

Altså hvis man også har søgt Aarhus, bliver det ikke automatisk vurderet via SDU??:I