Unitest 2022 SDU/AU

,

Hej alle samme. Undskyld mit forfærdelige dansk. Jeg har lige taget mit Unitest fra SDU og vil gerne høre om hvordan det gik for andre?

Det var min første gang, og jeg synes, det var ret svært. Jeg løb tør for tid og måtte gætte de sidste 10 spørgsmål…

Er der nogen her som har været optaget på studiet, selvom de gættede en række spørgsmål? Jeg regnede slet ikke med at løb tør for tid og er ret skuffet nu.

Jeg tænkte, at det måske ville være nemmere at tage det online, men når jeg tænker tilbage, ville jeg ønske, at det havde været på papiret. Det var så stressende at have en vagt.

Jeg håber testen har gået godt, eller kommer til at gå godt for andre <3

P.s. Hvis du har ikke taget testen ligenu så kan jeg anbefale at bruge blå lys briller! Dine øjne kommer til at blive ret træt

1 Synes om

Jeg har hørt, at folk generelt ikke klarer sig ret godt - selv dem, der ender med at komme ind på kvote 1 alligevel… Forventningerne er i hvert fald ikke helt vanvittigt høje.
Deter ikke direkte unormalt, at folk har halvdelen forkerte. Skal selv tage den på AU her i slutningen af april, og der er det på papir, så der er jeg heldig:)

1 Synes om

Hej
Når du tager den online sidder der også en vagt privat i dit opkald og holder øje med dig/din skærm, så online er bestemt ikke mindre stressende

Hej, sorry maybe my wording was wrong. I did take it online, I was just thinking that it maybe would have been easier for me to take it on paper in person. Ended up with 53. Think I needed 54 to get into the MMI. Studying medicine abroad now though so it’s ok.

Ah okay I see. Congratulations on getting in though!:slight_smile: