UNITEST 2020 resultat

Hejj, hvad er jeres resultat blevet fra unitest 2020? Det er lige blevet tilgængeligt på optag.sdu.dk

44,67, det er femte gang, jeg er til testen.
Jeg har aldrig fået så lav en score før og kan ikke stoppe med at tude.

Jeg har fået et resultat på 55,67

Hvad er grænsescoren? Er der nogen, der ved noget om det, eller har en idé om, hvad den bliver?

Jeg ved ikke hvad grænsescoren kunne være men jeg har fået 58,67. Men det irriterende er jo at man ikke ved hvordan man ligger i forhold til de andre ansøgere

Jeg fik 67 hvilket jeg syntes er et rigtigt fint resultat, men det er bare umuligt at vide om det er nok, da det udelukkende er testresultatet der bestemmer hvem der kommer ind i år.

1 Like

Jeg fik en score på 63,67

Jeg har fået en score på 72

Fik 58. Jeg regner med at grænse scoren kommer til at ligge på over 60, nu hvor der ikke er MMI. Krydser alligevel fingre for os alle, hvem der nu virkelig kommer ind, får vi først at se den 28. Juli.
Held og lykke allesammen!

1 Like

Endte med 55…
Er personligt skuffet, men håber virklig at jeg kan komme ind.

Jeg ansøgte til klinisk biomekanik og har fået gennemsnit på 10 i gymnasium. men jeg fik 36 i unitest :expressionless: :expressionless: Jeg er mega skuffet, hvad tror i om mine muligheder?

Jeg fik 66.67 - burde den ikke være rimelig sikker ? Det er vel kun testresultater de optager på i år på SDU?

Med fare for at lyde som en, der ved alt muligt bedre - så tænker jeg, at vi skal huske på, at grænsescoren sidste år, var på om man var kommet videre til MMI… (så vidt jeg har fanget)

Den er der jo ikke i år - så ligesom man normalt heller ikke kan sammenligne fra år til år, så kan man slet ikke i år. Tænker i hvert fald, at grænsescoren alt andet lige må ligge højere end normalt, da man “kun” skal lukke ca 175 ind på studiet, og ikke ca 350 til en prøve.

Igen - det er bare mine tanker, jeg skal ikke gøre mig klog på hvor grænsen skæres … (Det gjorde jeg så måske lidt alligevel :sweat_smile:)

1 Like

Hej Oldie! Jeg har næsten identisk antal point med dig, og jeg tror desværre ikke vi kan være sikre på noget, fordi at optagelsesprocessen kun omhandler testresultatet. Det er umuligt at vide om 66-67 point er tilstrækkeligt, da der er mange der har fået over os.

Ved man hvor mange der har taget testen ?

Hvordan ved du hvad andre har scoret ?

Men nej føler mig mig også langt fra sikker - det er møg ubehageligt !

1 Like

Man ved ikke præcist hvor mange der har taget den, men man kan lave et gæt ud fra hvor mange ansøgere der har været de sidste par år, og så ligge en ekstra sjat til pga. Covid-19.

Jeg ved kun hvad andre folk har fået, ud fra hvad de skriver på internettet. Det er folk på denne side såvel som på appen “jodel”.

Det er den værste følelse ikke at vide om man er købt eller solgt, men jeg ønsker dig alt held og lykke :slight_smile:

1 Like

Man kan jo håbe på at nogen af dem som har taget testen kommer ind med snit fremfor kvote 2(altså har taget testen som en backup) og at flere har søgt i hele landet fremfor kun sdu og kan derfor komme ind de andre steder og på den måde kan grænsescoren bliver lidt lavere.

2 Likes

Har fået 66,33. Det er første gang jeg søger så jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal forvente.

1 Like