Turnusnumre - kan det være muligt?!

[quote]Grundet en teknisk fejl vil breve med lodtrækningsnummer til fordeling af turnuspladser for vinteren 2005/2006 først blive udsendt fra Sundhedsstyrelsen onsdag den 25. maj 2005 - og ikke som tidligere udmeldt tirsdag den 24. maj 2005.

Vi beklager ventetiden.[/quote]

url=http://www.sst.dk/Nyheder/Seneste_nyheder/TURNUS05_06.aspx?lang=da:2j7qqlne[/url]

:evil: :evil:

Kan det virkelig passe at Sundhedsstyrelsen, efter at have haft over en måned til rådighed ikke magter at få sendt turnusnumrene ud rettidigt? Hvor svært kan det være? Det er åbenbart lykkedes os at gå igennem de tåbelige ritualer de insisterer på (elektronisk og per brev) i denne forbindelse, så hvordan kan de fucke det her op?

Kan være det kun er én ekstra dags ventetid, men det er trods alt lidt interessant for de fleste af os at få et indtryk af, hvorhen man skal tilbringe 1½ år af sit liv… :roll:

Hvad har de så brugt den sidste måned på? Hvorfor har de ikke kalkuleret med en sikkerhedsmargin? Man burde næsten kræve at de så ringer rundt til hver enkelt af os og fortæller nummeret istedet for.

Klaphatte!

:evil:

Er jeg galt på den, eller er dette for latterligt?

Sveinar

Jeg synes godt nok også det er for ringe :evil:
I en eksamens tid blev formiddagslæsningen forstyrret af ustandselig skuen efter postbudet, som aligevel ikke havde noget med… æv

Da jeg hørte den besked ved 11 tiden blev jeg som så mange andre højmalign :evil:

Jeg har det som dig Sveinar - det er uforståeligt at sundhedsstyrelsen kan bruge 5 uger på at sende turnusnumre ud… og så alligevel skvatte på målstregen!

Martin

Jeg føler virkelig med Jer, som lå på spring ved brevsprækken hele formiddagen, uden at få nogen afklaring om, hvorhenne i DK i ender. Jeg var selv igennem det cirkus for et halvt år siden - og var ikke i stand til at lave noget som helst fornuftigt til posten ankom!

Som nogen måske har bemærket i et tidligere indlæg, så har Frold gjort mig til moderator i forummet.

Men da alle holder kammertonen, og der ingen sure miner er rundt omkring - så kan man ikke ligefrem sige, at der er behov for den store indsats med gule og røde kort - dejligt.

Jeg er derfor brændt inde med 467 røde kort - og med Frolds velsignelse vil jeg øjeblikkelig bruge dem alle på Sundhedsstyrelsen.
Herfra skal hermed lyde et form-fuldent: AMATØRNISSER :evil:

I Netto kan man købe Mariekiks og mælk. Det kan I så sætte jer ned og indtage. Tør øjnene. En enkelt dag fra eller til. I tuder som om det drejer sig om resten af jeres liv der står på spil. Hold da kæft hvor er i pinlige. En teknisk fejl som forsinker en besked en enkelt dag, kan sgu da ske for selv den bedste. Hvor herre bevares.
:!:

[quote=“Tudekiks”:2cawqypb]I Netto kan man købe Mariekiks og mælk. Det kan I så sætte jer ned og indtage. Tør øjnene. En enkelt dag fra eller til. I tuder som om det drejer sig om resten af jeres liv der står på spil. Hold da kæft hvor er i pinlige. En teknisk fejl som forsinker en besked en enkelt dag, kan sgu da ske for selv den bedste. Hvor herre bevares.
:!: [/quote]

Jeg synes du skulle have lov at tude med… (derfor et gultkort og du er sendt til tælling af Bokser Frold… :-p ) hvis ikke man skal kunne brokke sig her hvor fanden skal man så brokke sig? SST er jo givet vis kolde et hvis sted…

Jeg må sige at konspirationsteoretikeren dukker lidt op i mig, nyheden om den tekniske fejl er postet idag. Vidste de ikke om fejlen i går allerede, eller tidligere? Venter de virkelig til sidste øjeblik med at printe brevene ud og sende dem? Måske er den “tekniske fejl” i virkeligheden at en eller anden nisse har glemt at poste brevene… :slight_smile:

Og Tudekiks, hvor pinlig er man så når man brokker sig over at andre brokker sig? Get a life…

Sveinar

eller at brokke sig over at folk der brokker sig over folk der brokker sig…eller hvad? :lol:

Eller at brokke sig over at folk der brokker sig over folk der… oh, never mind :smiley:

På SDU er det en accepteret disciplin at brokke sig over målsætninger, undervisningsoplæg, manglende noter på Elearn, undervisning der går unden for pensum, brokhoveder osv. Så som jeg ser det, gør folk bare det de er uddannet til! Go all ya brokkers :smiley: