Til vinterstartere på SDU

Ja så kom brevet om hvilket hold man skal på.

Skal selv på hold E.

Hvad er i endt på?

Hej,

Jeg er også kommet på hold E.

Jeg syntes lidt vi mangler at få en “officiel” liste over de bøger vi skal bruge, ved du noget om det?

mvh Sara

Ej hvor sjovt. :slight_smile: Håber på at hold E bliver et godt hold.

Nej jeg aner heller ikke noget om bøger, mega irriterende. Har dog oprettet en tråd inde på stud.med debatten hvor nogle har skrevet hvad de har brugt af bøger på 1. semester. Jeg tør dog ikke købe dem af frygt for det er lavet om siden sidste semester. :slight_smile:

Er kommet på hold C
Herligt med informationerne i dag, men savner også en bogliste.

Hej alle sammen!

Er kommet på hold G og har heller ikke fået nogen bogliste :frowning:

Bogliste og det hele bliver vist nok lagt ud på e-learn fra 15. januar under rummet ”Bachelor medicin/biomekanik”. Linket til dette rum findes under “My Courses”. Se eventuel:
http://www.sdu.dk/Information_til/Stude … dicin.aspx

Ps: Glæder mig til at lære jer alle at kende! :smiley:

Sebastian.

Saraspons --> Hvilken gruppe er du så kommet i? Er selv i gruppe E1.

Glæder mig til at møde jer allesammen.

Det ser da i hvert fald ud som om der er planlagt en masse sjovt. :slight_smile:

Hej igen,

Ejjj det er godt nok hold E2, det var ellers tæt på!

Nå men det lyder da lovende at der kommer en bogliste d.15, jeg tør nemlig heller ikke købe nogle, og vil meget gerne en tur til tyskland og købe dem billigt inden vi starter!!

Det bliver godt at komme i gang og møde alle sammen! - Det lyder også som om det bliver noget af en festlig start!

mvh Sara

Hej Alle !

Jeg er på hold D og D2 som gruppe. Ingen af jer kan jeg se, men vi ses jo nok alligevel på et eller andet tidspunkt :stuck_out_tongue:
Nå, men må hellere snart finde noget gult tøj frem hehe :lol:

Ja det er ikke lige frem hver dag jeg går i gult så må nok også lige lede skufferne igennem :slight_smile:

Kan ikke rigtig finde ud af om jeg skal komme i brunt eller purpur. :smiley: Har nemlig boet på både Jylland og Fyn. Dog de fleste af årene i Jylland så må nok gå under betegnelsen jyde.

Jeg har bare ikke rigtig noget brunt tøj…men jeg må jo finde på noget!

Sara --> Så er det altid noget der er udsalg… :smiley:
Syntes jeg har set en del brune bluser rundt omkring her i Odense til ingen penge.

Er der nogen af jer der har spottet boglisten?

Kan finde alt muligt andet på e-learn dog ikke boglisten.

Jeg kan godt nok heller ikke finde den…

Det var da godt nok mærkeligt… Man kan finde en masse materiale bare ikke lige ens bogliste… :roll:
Ps: er det bare mig eller er blackboard en smule indviklet at finde rundt i… :oops:

Jeg syntes også det er lidt forvirrende, men man lærer det vel. :?

Ville bare mega gerne have den bogliste, så jeg kunne begynde at finde bøgerne rundt omkring. Har det bedst når jeg har styr på tingene. :lol:

Hey boys and girls :wink: er selv endt på A / A2… Glæder mig til at se jer…

Ved I egentligt, hvormange vinterstartere der er i år? For det lyder da som om, at der er mange hold:)

En 170 stykker mener jeg…

Har I fået at vide at I får en bogliste?
Jeg fik ingen bogliste da jeg startede for et par år siden. Og jeg har for den sags skyld heller ikke fået en på nogle af de andre semestre.
Da vi startede havde vi i den første uge en introduktion til hvilke bøger man kunne benytte, da der var flere muligheder.