Test på SDU d.15 maj

Hej:-)
Altså…Nu kommer vi jo fra hver sin side af, men mødes i Ringsted (ifølge Frold…tak for hjælpen forresten :smiley: ) Jeg ved ikke om det er tids nok at tage det tog, der går kl. 7.37 fra Ringsted?..så er vi i Odense kl. 8.28. Vi skal være der 9.45, ik? Selvfølgelig er det nok en god ide at være der i god tid. Hvis vi kommer ind der 8.28 har vi da også god tid til at finde derned. Om vi så skal med en bus eller? Har været inde og kigge. Der er ca. 3 km fra stationen ned til hospitalet, hvor vi skal være.

7.37 fra Ringsted?..

ok, finder lige ud af hvornår toget kører fra hoedbanen… :slight_smile:

Okay…det lyder godt :smiley:

…ok,

jeg ta afsted kl 7 fra hovedbanen og toget er i Ringsted, som du sagde, 7.37.
du kan sende mig en sms på 22475828, så vi ender i samme vogn :slight_smile:

hilsen
Mina

Hey!

I kan tjekke

http://www.bybussen.dk/

  • jeg tager godt nok normalt selv cyklen, men det sku vist være rimelig nemt med en bybus ud til OUH.

Og så lige held og lykke til alle jer, der skal til samtale i morgen :slight_smile:

Mvh Lærke

hej
Angående forberedelse til den skriftlige test, så virkede det rigtig godt for mig, at læse trivial pursuit kort… da kommer man også lidt omkring, ligesom til testen.

Lykke til!

Vh. Køhn

…thanx for the tip! :slight_smile:

jeg er dog meget mere nervøs for samtalen!! syns det er meget svært ikke at komme med kliché svar på “hvorfor vil du gerne være læge” spørgsmålet? for at redde verden?? :shock:

Hej igen :slight_smile:
Det lyder bare super. Jeg sender en sms…jeg har mobilnr. 40510948…så kan du måske sende mig en sms, hvis du ved, hvilket nr den vogn har, som du sidder i…
Vi ses :smiley:

Toget mod fra odense station til svendborg stopper ved odense sygehus, så det må vel næsten være det nemmeste. Så kan man heller ikke komme til at køre i den forkerte retning med bussen.

Hejsan =) Jeg skal også til samtale d. 15. Maj, og jeg er på Odense Banegård kl. ca. 8:39, har i nerver til at vente på mig også, så kunne vi følges ad ud til Universitetshospitalet?

Jeg kommer med toget fra Århus…

…tror sagtens det kan lade sig gøre :slight_smile:

Hejsa!

Håber det er gået godt for jer der har været til samtale i dag! :up:

Kunne vi ikke få en lille update på hvordan dagen har været?
Er selv ved at være lidt nervøs for den 22. :roll: Så det kunne være fedt at høre lidt om jeres oplevelser…