Svar på uniTesten 2020 på SDU

, ,

Nogen der ved hvornår man får svar på uniTesten på SDU? Skal man vente til juli eller kan man gå ind og se resultatet på et tidspunkt?

Og hvor finder man grænsescoren for medicin?

Dengang jeg fik svar præ-corona var det før 5. juli, fordi som en følge af det svar jeg fik (at jeg ikke var over grænse-scoren) så gik jeg ind og ændrede mine prioriteringer

Hvorfor ændrede du dine prioriteringer på baggrund af resultater?

Fordi jeg kunne se at jeg ikke kom videre end del 1 af testen - så jeg ændrede prioriteringer til de 2 uni der stadig var i spil - jeg regnede ik med mine KU chancer var store så satte AAU som 1. prioritet.

Jeg blev optaget på AAU senere år

Er det ikke ligemeget med ens prioteringsrækkefølge ift. chance for optage?
Altså selvom jeg har AAU som 4. prioritet og bliver afvist SDU, AU og KU, så har jeg vel stadig lige så stor chance som hvis AAU havde været min 1. prio, hvis du forstår hvad jeg mener. :slight_smile:

Hvis du ikke kommer videre end del 1 til uniTEST så optages du ikke på SDU eller AU

Så er der ingen grund til at have den som første prioriteringer hvis du spørger mig

Derfor flyttede jeg rundt på dem

De siger at universitet ikke kan se ens prioriteringer

Men det hjælper helt klart for en selv at rykke prioritering til hvor ens chance er støst - og så behøver man kun tjekke en mail for svar i tilfælde man optages