Svar på B2 i sommerferien

Hej :blush:

Håber I alle nyder en startet sommerferie :orange_heart::fire::sunny:

Jeg var til reeksamen i B2 her d. 15+17 juni.

Er der nogen der kan fortælle hvor hurtigt man får svar? Ved godt, at det er inden for 4 uger, men rygtet siger også, at de er hurtigere i ferien, fordi der ikke er undervisning?

Er ret nysgerrig, da jeg har ventet med at booke ferie, da en dumpet eksamen udløser en “SKAL! til reeksamen i ferien”, da den er en del af førsteårsprøven…
Og ja, prisen på ferier går kun en vej lige nu :chart_with_upwards_trend::see_no_evil:

Håber nogen kan hjælpe med lidt erfaring :relaxed:

Dbh,
A🔮

De plejer desværre at være ret langsomme og trække den lige til det sidste… De har meldt ud her på B8, at de ikke når at rette vores inden tilmeldingsfrist til reeksamen 7. juli.
De plejer tilgengæld at være hurtige til re i august, nok fordi der ikke er så mange til eksamen. Der får man typisk svar efter en uge.

1 Synes om

Tusind tak for svar Tammi! Og øv! :roll_eyes:
Heldigvis er det jo sydlandsgrader herhjemme, så det må blive plan B, hvis de trækker den til 11 time!

Lad os krydse for, at den går rent ind, så vi ikke skal have hurtigt svar i august :sweat_smile::crossed_fingers:t3:

2 Synes om

Selv tak :grin: jeg håber du kommer på din ferie og det samme med mig! :sun_with_face: