Studmed.dk forbedret hastighed og andre små ting

Hejsa,

Jeg ved ikke om flere har lagt mærke til det, men de seneste måneder har studmed.dk kørt langtsomt - det er lang historie, men det korte er at nu har min host opgraderet deres hardware og det skulle gerne betyde at siderne loades hurtigere.

Kan I mærke det?

Jeg har desuden brugt søndagen på at optimere hjemmesiden og databasen bag denne.

Anmeldelsesmodulet er blevet opdateret til den nyeste udgave - det betyder også at ikke alle sprog-strenge er opdateret. Men tilgengæld er den del også blevet væsentlig hurtigere.

Ligeledes har jeg opdateret Live Søgningen øverst til højre - den skulle også gerne være blevet endnu hurtigere.

Jeg ved der fortsat er problemer med facebook login. Og jeg venter meget spændt på at kunne opdatere skabelonen og derved hele den sociale netværks klient - det bliver det næste store skridt. Men der mangler jeg at min template-udbyder opdatere den skabelon jeg bruger - det skulle de gerne senere på måneden.

Men alt i alt er der fremskridt og det virker som om at det går mod det bedre.

Jeg takker for jeres tålmodighed.

Finder I andre fejl eller mangler - så skriv her eller brug kontakt os - funktionen.

Skulle gerne være blevet endnu mere stabilt i forbindelse med dagens opdatering.