Studiestart SDU

Hey

Starter paa SDU til jan/feb, ville hoere om der er nogle der ved praecis hvornaar vi starter. Er nemlig ude at rejse og kommer hjem den 15. januar, saa det ville vaee skoent at vide hvor god tid der er til at flytte osv.
Nogle der er kloge paa det omraade?

Linn

Hej Linn.
Der er studiestart på SDU den 30. januar kl 10. Du vil få nærmere besked engang i januar. Startdatoen kom dog bag på mig, da jeg troede man startede ca. en uge før den 1. feb. pga. introduktion, rustur osv. Men det var, havd jeg fik at vide. Vi ses den 30. :wink:

Har været social tutor et par gang på SDU, og det er almindeligt at man starter på en tirsdag/onsdag. Man har lidt opvarmningsundervisning i løbet af ugen, men ellers bruges den på intro. Man mødes også med sin faglige tutor. Rusturen plejer at ligge weekenden efter. Der er nok lavet lidt om siden jeg var tutor, men det er ca. sådan landet ligger. God fornøjelse :slight_smile:

Hvis du har tid til det og kan finde en bolig, så vil jeg anbefale at flytte til byen et par uger i forvejen. så har du mere overskud til at starte på studiet, så du ikke også skal flytte ind og falde til ro i et nyt hjem.
thomas

Hej igen.
Nu har jeg fået brev fra SDU. Der står at al information ang. studiestart osv. bliver tilsendt senest i januar måned. MEN i brevet er vedlagt en skabelon til studiekort, og det skal senest indsendes den 6. december.
Det er de oplysninger, der er givet indtil videre.

Skabelon?? Hva gaar det ud paa…?

Godt du siger det, det maa jeg da lige faa en derhjemme til at fixe!
Ses…

Du skal klistre et billede ind af dig i skabelonen og lukke den, og skrive navn mv. udenpå og sende den… så får du et studiekort…

ah… great!

Det faar jeg lige min moar til saa… tak!

Hej

Jeg kan fortælle at i starter d. 30 januar. Rusturen ligger i weekenden d. 10-12 februar.
Og ja som der er skrevet tidligere midtager i i januar nærmere besked om hvor og hvornår i skal møde.

God jul!!

mreenberg - alle informationer er allerede sendt ud…