Studiestart: februar 2010 på SDU

hej kære kommende studmed’er :slight_smile:
Jeg er en af de heldige der er blevet optaget på SDU her til februar i 2010 og er simpelthen ved at gå til af spænding :slight_smile: Desværre synes SDU ikke at de skal fodre min nysgerrighed ved at sende mig noget stof jeg kan læse på igen og igen indtil studiestart, derfor ville jeg lige kigge forbi herinde for at høre om jeg evt. vil kunne finde andre der skal starte samme tid og samme sted :slight_smile:

Knus fra den meget spændte kommende medicin studerende :slight_smile: :slight_smile:

  • Sarah

ps. det blev måske lidt for mange smiley’er der, men det viser Jer bare hvor hyper jeg er i skrivende stund :wink:

Hej,
Jeg er også optaget samme tid, samme sted :smiley:
Jeg står også selv og ville ønske, at jeg vidste en hel masse mere om studiet og studiekammeraterne, så ved lige hvordan du har det!

  • emma

Uh Sarah og Emmy I er langt fra alene!.. Jeg er også ved at gå til af nysgerrighed, og er ikke just tålmodigt anlagt :smiley:

Men har overvejet lidt om man skulle arrangere en fælles sightseeingtur til Odense - ja, nu er jeg selv fra KBH. og må ærligt indrømme, at jeg aldrig har sat min fod i odense :oops:

Hvor er I fra?

-Lise

Uhh! Skal også starte til februar og kan næsten ikke vente! :smiley:

Jeg bor i Odense, så hvis sightseeing turen bliver en realitet melder jeg mig frivilligt som guide! :slight_smile:
Syntes det kunne være super hyggeligt at møde jer andre inden studiestart!

  • Anne

Aii :smiley: er bare så glad :stuck_out_tongue: havde ikke rigtig regnet med at nogen ville svare på min tråd… Jeg er fra Sønderborg, men har familie i Odense, så er der rimelig tit. Glæder mig tilgengæld til jeg skal flytte derud, nogen af Jer der ved hvor de skal bo? jeg har søgt ind nogen forskellige steder men er virkelig en utålmodig person :=)

I kan godt tage FADL SPV kursus nu, selvom i ikke er startet på studiet. Det ville være en god hjælp for jer ang. termer og lære at kende andre studerende samt måske få kontakter ang. noter, bogkøb osv. + self. at blive en SPV vagt.

Jeg fandt min lejlighed på Boligportalen! Syntes det gik hurtigt og nemt! :slight_smile:
Sjovt du er fra Sønderborg, også der jeg er flyttet fra! :slight_smile:

Jeg starter på mit SPV kursus på søndag! Dog ikke igennem FADL da de kun lader dig deltage hvis du er startet på studiet eller hvis du skal starte inden for ca. en måneds tid!

hvis du starter på et andet spv-kursus end det fadl tilbyder er jeg rimelig sikker på du skal tage fadl’s alligevel for at få vagter ved dem. Bare så du ved det hvis du gør det for at spare tid.

Gør det bare for at komme i gang og få et job!

Hvis det er tilfældet så tager jeg det bare igennem FADL igen, det går nok! :slight_smile:

Hvor tager du så SPV-kurset henne?? Det ville da være meget fint hvis jeg kan tage det nu og så få lidt ekstra penge derigennem, havde ikke tænkt mig at tage fadl-kurset med det samme, tror ikke helt jeg ville have tid til det, hvis jeg samtidig også skal kunne “forsørge” mig selv, hmm…

Jeg tager det hos Medikom.

Ja det er nemlig præcis også det jeg tænker, altså det med at skulle kunne forsørge mig selv nu og her! :slight_smile:

Hej, eller dav kanske man siger på dansk :slight_smile:

Jeg hedder Malin og er også en blivande studerende vid SDU. Synes det ska bli kämpe spändende, längtar virkelg til februar! Er som I märker svensk, jeg bor i göteborg, den bedste byen :wink: Jeg skulle tycka det var jättekul at lära känna mine kommende studiekammerater og måske få nogle tip hvis livet i dk? :wink:

Ha det bra så ses vi i februar!

ps. undskyld for min dårlige dansk men ska spendere efteråret med at öva :smiley:

Hej Malin :slight_smile: det er da jätte bra at du fandt herind :stuck_out_tongue: haha…

Hej hop :slight_smile:

Super at høre andre der deler glæden over at være optaget på verdens sejeste studie…

Hvis udflugt / mødes inden studiestart bliver til noget, er I så ikke flinke at give lyd, fordi jeg vil virkelig gerne med.

// Simon

haha ja, vi er väl egentligen rätt konstiga som er så lykkelige åt tanken på 6 år hårdt slid :wink:

Jeg hade også tyckt det var morsomt med en sightseeingtur til Odense, har nemlig aldrig heller sat min fod i Odense :stuck_out_tongue: Hade alligevel planerat at rejse ner og udforska byen jeg ska flytte til så at samtidigt få träffa mine blivande studiekamrater hade varit väldigt sjovt :slight_smile:

// Malin

Återigen undskyld min dårlige dansk. Det blev en salig blandning av de både sprogene nu men jeg må jo i hvert fald forsöge skrive på dansk synes jeg :smiley:

Elsker sightseeing! Den vogn vil jeg også på! Jeg kommer så oppe fra det kolde nord, så i må gerne afsætte en hel dag for min skyld :angle:

Sightseeing lyder godt… Regn mig med, hvis det bliver til noget :mrgreen:

Uh, 5 der gerne vil på sightseeing - smukt! - og Anne er frisk på at guide… så mangler vi bare at finde en dag, og evt. nogle flere lystne deltagere :slight_smile:

Hej med jer! :smiley:
Jeg skal også starte på SDU i februar og glæder mig helt vildt! Jeg hedder Christine og kommer fra Esbjerg.
Jeg har lidt travlt de næste par måneder, men hvis en sightseeing tur ramler sammen med en fridag, vil jeg rigtig gerne med! (:
Hyggeligt at høre fra andre der også skal starte der!

Hej mennesker :slight_smile:

Jeg hedder Hjalte og jeg starter også her til februar! Jeg er muligvis også frisk på en sightseeing tour i Odense - kommer an på hvornår den ligger :slight_smile: Så… Hvilken dato?