Studiejob på 1.sem

Hej.
Ved i om det er muligt at få et studiejob allerede på 1.sem, og hvilket muligheder er der? Altså hvor kan man eksempelvis arbejde?

Kender du til FADL? :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 Synes om

Jeg ved jo du skal studere i Aalborg. Vi har FADL. Jeg har snakket med dem, og de har lukket for tilmelding dette semester. Derfor er det først til December at vi kan søge igen. :slight_smile: Jeg har også tænkt mig at søge.

FADL er et bureau som giver medicinstuderende SVP-kurser og vagter.
Dette er med til at vi kan tage disse sygeplejevikar.

1 Synes om

Der har været slået stillinger op i forskellige almen praksisser uden semesterkrav, som kunne være en mulighed også. Ellers tror jeg det handler om at holde øjne og ører åbne, min søster, der også starter på 1. sem nu her og har fået job på klinisk genestisk afdeling ved at forhøre sig lidt omkring.

2 Synes om

Har hun forhørt sig på facebook eller kontaktet de enkelte praksisser?

1 Synes om

Havde faktisk aldrig hørt om det😅
men jeg tjekker det lige ud på nettet. Tak for svaret.
Mvh cc

Det lyder super. Lidt ærgerlig at det først er i december.
Ved du desuden om der er højere løn i FADL eller vikarbureauet? Økonomien strammer nemlig lidt her for tiden, især efter jeg flyttede fra sjælland til Aalborg😅

1 Synes om

Jeg fandt mine jobs i praksis, igennem facebook opslag, som jeg søgte på. Min søster fik sit job igennem mig, da jeg kendte nogle, der manglede. :smile:

1 Synes om

Hej. Blander du det måske sammen?
Vikarservice Region Nordjylland (rn.dk)
Du kan se linket her, hvor du kan læse om vagterne.
Lønnen er rigtig god :wink: Jeg har hørt at man tjener de der 275kr i timen en søndag aften. Dog er der RIFT om søndag aften. Normal satsen er 155kr.

MEN det er ikke alle der får lov til at få deres SPV-kurser. Man skal søge om det. :slight_smile:

2 Synes om

Okay jeg undersøger det lidt nærmere. Tak for svaret😊