Studieaktivitet. Nogen der kan hjælpe med et spørgsmål?

Hej,
Jeg har et spørgsmål omkring studieaktivitetskrav.

Jeg har desværre dumpet modul 1. jeg dumpede også modul 2.
På modul 3 læste jeg op til modul 1 og fik ikke fult så godt med på 3.
Bestod modul 1. Dumpede 3.

Nu skal jeg op i modul 4 samtidig med modul 2. Regner med at bestå modul 2, 4 er ikke sikker.

Jeg kommer til at have omkring 40 ECTSpoints når jeg når sommerferie.
Er der stadivæk ECTS kram om 45 points for at være studieaktiv? For kan ikke finde noget om det, og er selfølgelig bange for at blive smidt ud.

Det beste ville have været at være omgænger, men jeg fant først ud af at det var muligt for en uge siden, og de oplyste mig ikke om det hos den faglige vejleder, hvilket jo var lidt ærgerligt.

Har andre stået i samme situation?
Med venlig hilsen

Du bliver ikke smidt ud! De har fjernet kravet om de 45 ETCS-point, så nu skal du bare bestå én eksamen om året, for at være studieaktiv. Du kan tilgengæld komme i klemme, hvis du ikke består B2, da den er en del af førsteårsprøven og derfor skal beståes indenfor 1. studieår.
MEN du regner jo med at bestå den nu her og ellers har du jo 3. forsøg i sommerferien, så det skal du nok klare.

Men synes du skal sende en mail til de faglige vejledere, de har styr på alt det her og kan hjælpe dig med at lave en plan, til at indhente det hele. De er mega søde og dømmer dig ikke.

Held og lykke med eksaminerne!

2 Synes om