SPV kursus i Aarhus

Hej, jeg begynder på medicinstudiet i Aarhus til februar, og vil i den forbindelse gerne finde et studierelevant job hurtigst muligt. Jeg ved, at man som medicinstuderende kan tage et SPV kursus og få vagter på hospitalet. Mit spørgsmål er, om man kan ansøge om at få en plads på et kursushold nu, selvom jeg først begynder om et par uger? Holdstarten vil dog først være i slutningen af februar.

Der står nemlig på AUH’s hjemmeside, at et af kriterierne er, at man er indskrevet som medicinstuderende på AU.

Håber I kan hjælpe:)

Du kan sagtens søge det nu, de foretrækker dog personer der er lidt længere på studiet, så hvis der er mange ansøgere vil dem der er længst på studiet formentlig blive valgt først.
Men giv det endelig et forsøg, måske står de og mangler!:slight_smile:

1 Synes om

Søg endelig! Enig med Tuna. Om ikke andet kan du skrive det i din ansøgning næste gang, at du allerede har haft ansøgt om kurset før.

Tusind tak for jeres svar! I har vel ikke en ansøgning liggende et sted, så jeg har en idé om, hvordan min egen skal se ud? Eller måske bare har nogle tips ift. ansøgningen? :blush: