Spotprøven 3.semester!

Hejsa.

Jeg synes det har været rigtig svært at finde ud af hvor mange detajler man skal kunne til spottens anatomidel. :roll:

Jeg har ikke kunne finde gamle spotprøver fra den nye studieordning nogen steder, som kunne vejlede om niveauet.
De aller nyeste spotprøver er fra 2000, 2001.

Skulle der mon være nogen der ved, om de nyeste spotprøver fra de sidste par år findes et sted?
Alle andre tips er også meeeget velkomne.

mvh
Annca

Hej

Der er tilsyneladende ikke spotprøver lagt ud…
Men generelt skal du i princippet kunne alt - de kan godt finde på at spørge ned til småting.

Du får så nok mest hjælp ved at spørge din underviser eller bare ta’ ned på tør studiesal og bruge de præparater der er der - nålene viser jo hvad man skal kunne genkende…

Held og lykke :slight_smile:

Regen er, står det i en bog eller er der en npl i det , selv om det ikke er i en bog, skal man kunne det.
Så der er kun en ting at gøre, sidder på sin flade, og lære, og lære, og læse.
Det er rart når det er overstået, så bare klø på, og kom igennem :slight_smile:

1 Synes om

Du kan sagtens bruge de spotprøver der er på gammel ordning. Jeg er godt klar over der mangler neurobiokemi og neurofysiologi, men ellers er niveauet nogenlunde det samme. Mht. biokemien og fysiologien, så vil jeg anbefale dig at kigge figurer mm. igennem i de rapporter i har skrevet på 3. Det er ofte dem de vil spørge til.
held og lykke med det

Der er netop kommer spotprøver der hører til 3. semester ny studieordning, de ligger sammen med de gamle.

Altså Annca - hvis nu du kigger lidt efter, så tror jeg godt du kan finde de gamle spotprøver helt frem til vinter 2004 i den tørre studiesal :shock:
Spejlæg :smiley:

Og bare rolig det skal nok gå… :slight_smile:

Peter P.

Tak for svarene.

Jeg har nu også fundet nogle nyere spotprøver. Så nu ser det lidt lysere ud. Det skal nok gå. :up: