Spar penge brug auktionen - aktuelt 87 titler til salg

Hejsa:

Jeg vil bare lige minde om at der i aukltionen er masser af spændende titler til salg - så kig forbi og byd eller benyt dig af “køb-nu-prisen”, hvis varen har en sådan og du ikke kan vente til auktionen udløber…

Har du ikke sat dine brugte bøger, som du ikke mener at have brug for, til salg endnu, så skynd dig at gøre det - du deltager jo også samtidig i konkurrencen som du kan læse om på forsiden - og det hvad enten du byder på en bog eller sætter den til salg…

Gå til auktionen: http://www.studmed.dk/auction.php

Læs om hvordan du benytter auktionen: http://www.studmed.dk/viewtopic.php?t=1263

Uha der er pt. mange gode titler til salg i auktionen 79 stk!!!

Så slå til nu og køb næste semesters bøger før alle de andre og spar penge…

Blot et råd fra en fattig studerende til en anden…

Så er der 87 titler til salg i auktionen og det nye semester nærmer sig, så gør en god handel inden din medstuderende :wink:

At reklamere for auktionen i posts som denne frold, tror jeg ikke fremmer handlen så meget - de mennesker som allerede har nået frem til den her side og oprettet brugernavn er nok allerede klar over auktionens ekstistens, at du poster dens anvendelighed som en selvstændig post hjælper nok ikke ydeligere :slight_smile:

Tja, men måske en mindre opfordring til at gøre auktionen lidt mere spændende? Det kunne være dejligt hvis startpriserne ikke var så høje. Så var man måske lidt mere motiveret for at følge auktionerne, for måske kunne man gøre en kup? Jeg synes tendensen er at folk ofte sætter en alt for høj minimumspris… Så ryger motivationen.

Ja, ja, ja - jeg ved det godt… Jeg synes bare jeg ligge ville sætte lidt fokus på det. Jeg har haft travlt da jeg har haft eksamen den 1. og 3. nov og har en igen den 11. nov, så det var en nem måde at lave lidt reklame på uden det tog så meget tid… Efter den 11. skal jeg nok rette et par små fejl, så auktionen fremgår bedre på forsiden, samt have skrevet noget til MOK, Sundoghed, og Acuta, men det må lige til efter en 11. nov. :smiley: