Sommerferie på AU

Jeg starter med at læse medicin på AU til februar og har et spørgsmål ang. den kommende sommerferie. Er der nogle der ved hvornår sommerferien for medicinstuderende på AU starter til næste år? Dvs. sommeren 2005. Eller er der nogle der ved, hvor jeg kan finde ud af det henne? Jeg ved at jeg skal op til 1 eksamen i genetik, men er der nogle der ved om jeg nogle steder kan finde ud af hvornår denne eksamen ligger? Står nemlig og skal planlægge en længere rejse næste sommer, og er interesseret i at vide fra hvornår jeg har mulighed for at tage afsted.

Hvordan er det ellers med ferierne på AU. Skal man regne med at skulle læse en del i ferierne også?

Spørg studiekontoret, de ved det sikkert, eller også ved de det snart (det er dem der planlægger den slags). Oplysningerne bliver ikke lagt på nettet før dette semester er slut.

http://www.health.au.dk/undervisning/medicin

Spild ikke din sommerferie med at læse, men ellers er svaret ja… HVIS du har ferie vel at mærke… i år bliver det vist kun til en pseudojuleferie med eksamenslæsning og en påskeferie for mit vedkommende :frowning:

Men det lykkes da for de fleste at presse en skiferie el.lign. ind i ny og næ, og det går som regel fint nok.

Du får nok først datoen at vide engang i løbet af foråret… Jeg var selv til genetik d 26 juni…

Hvis du regner med at tage afsted tidligst 1 juli er du safe tror jeg