Skift af brugernavn?

Mulighed for skift af brugernavn???

For at undgå at jeg bliver forvekslet med “stud.med???”, og dermed mindske mine chancer for at blive taget seriøst da vores brugernavn minder temmelig meget om hindanden, vil jeg høre om der er mulighed for at ændre brugernavnet???
Venlig hilsen stud.med. :nurse:

ja, jeg kunne også meget godt tænkte mig at skifte mit brugernavn hvis ellers det er en mulighed

Med mindre I har opført jer dårligt og svinet andre til her på forummet, kan en diskret (og høflig) henvendelse til Frold sikkert klare det. :slight_smile:

mit umiddelbare gæt er at der skal en del SQL arbejde til, med ændring af navne for alle de indlæg du har lavet…

troede bare sådan nogle funktioner kom med et php bulletin board (lidt ala visningen af den totale mængde posts posted af mig også ændrer sig i alle tråde hver gang jeg poster en ny post), der er selvfølgelig ikke nogen der skal til at ændre navnet på alle mine indlæg, det ville være spild af tid

@Gundestrup: Det kan godt lade sig gøre at ændre et brugernavn uden at de gamle indlæg skal rettes. Ændringen sker automatisk. Sådan fungerer andre forums iø også.

Generelt; ingen grund til at reklamere alt for meget for emnet, da jeg ikke tror Frold gider ændre 500 brugernavne her i sommervarmen. Hvis man har en god grund til det og ellers har opført sig pænt her på siden, kan man jo sende en venlig besked til Frold. Hvis han så siger nixenbixen må man respektere dette.

det kommer vel an på hvilken php man benytter…så den funktion som den så erføre er at rette i sql databasen som jo ligger bag ved.

Hjemme fra ferie igen… :smiley:

sikke en aktivitet…

Du skriver bare til mig jeg forstår du ikke vil forveksles med den ham idioten (der vist også har et andet profilnavn her på siden - ja jeg kan spore jer :wink: )…

@jensemand det er da et fint navn :wink:

[quote](der vist også har et andet profilnavn her på siden - ja jeg kan spore jer )…
[/quote]

Er jeg den eneste der netop nu føler sig hensat til 1984?? :shock:

Ja, en ip-adresse er en fræk lille ting at logge :smiley:

Hvem var det lige der havde gjort den observation med at samme ip var brugt af stud.med?? og en anden bruger ? :wink:

@ Frold :

Log af IP er jo en god ting, men du skal huske på at hvis IP-adressen tilhører et netværk - eksempelvis et bolignetværk - kan der være flere der ser ud til at have samme IP-adresse. Jeg sidder i et netværk af lidt over 1800 brugere der deler et vist antal IP’s som tildeles randomiseret hver gang netværket kontaktes af min PC. Du kan således ikke se forskel på mig og de øvrige brugere i netværket. Så jo - IP-log er en fed ting hvis IP’en er specifik.

Ja, jeg ved alt det der Thp, men det er pudsigt at den eneste der har brugt den ip er stud med?? og en anden bruger…

phpBB lader en slå ip´en op så man kan se af hvem og hvor den er brugt på sittet…ganske smart lille feature…

hjælp bliver vi overvåget?!
Joke til side, selvfølgelig, logger du IP, det gør alle andre fora også, velkommen hjem fra ferie.
Det kunne være en sjov feature, at se en statistik over hvem der besøger dette forum oftest :slight_smile:

God sommer

I ved godt det kan blive svært at lave om på jeres nick, ikke? Først hed han Prince - så blev det vist The Artist og nu hedder han så Prince igen :lol:

[align=center][/align]

Ja, det kan ende i en svært behandlingskrævende identitets krise…