Skal man sende sin kvote 2 ansøgning og sit CV separat, eller?

Skal man sende sin kvote 2 ansøgning og sit CV separat, eller??? kan man sende det samlet, hvad er bedst og hvad er jeres erfarninger. Jeg har nemlig set flere der sender det separat og nogle der sender samlet, men hvad er egentlig det bedste formalia :smiley:

Jeg indsendte min ansøgning og CV separat dengang jeg søgte kvote 2. Blev også optaget, så tror roligt du kan gøre det samme :slight_smile:

Jeg var ret meget i tvivl om hvordan de gerne ville have at man uploadede cv og motiveret ansøgning, men da jeg ikke kunne se andre måder end at uploade som bilag inde på optagelse.dk, så gjorde jeg det, sammen med dokumentation for de ting jeg har skrevet i ansøgningen. Hvordan sendte du separat? Og mon de kan “finde” min motiverede ansøgning blandt bilagene? Hvad har I andre gjort? Og kan man læse noget om den officielle procedure nogen steder?

Mvh Anne Sofie

Hej Anne Sofie

Så vidt jeg husker, hæftede jeg det også som bilag - jeg tror heller ikke der var andre måder at gøre det på. Nu ved jeg ikke lige, hvordan de får fat i filerne, men jeg sørgede for at de forskellige filnavne var navngivet, således de kunne genkende de uploadede dokumenter ud fra det.

hej Anne Sofie du har gjort det helt korrekt (som mig selv) jeg læste inde på optagelse.dk (pdf), at man skulle sende sin motiveret ansøgning (samy CV) som bilag, bare man gjorde opmærksom på dette, ved at skrive det på bilag.