Sidste eksamen 12. semester 2007

Er der nogen der ved hvilken dato sidste eksamen blir på det kommende 12. semester og hvornår kommer de første i turnus, er det august 2007?

Tænkte på at tage et mindre vikariat i venten på turnus…

Jeg er sidste mand oppe 22. januar, så mon ikke sidste eksamen bliver ca. 22. juni.

Mht turnusstart er der kommet nye regioner, men mon ikke de starter 1. august eller 1. september. Der er jo muligheden for at de mangler en pr. 1. juli.
Hvis der er ventetid vil jeg ikke mene det er noget problem at finde et vikariat, du er jo kandidat.

Jo, det må man vel gætte på så… Øv så bliver der kun én måned garanteret, som man kan have vikariat i.

Hvorfor vil du have vikariat først? Du kommer til at lave det samme, blot på en afdeling hvor de er presset?

Der er mange “amter” hvor der også er nogle senere starter. Fx 1.3 1.4 i Storstrøms Amt. Frederiksborg amt skulle også være gode til at have ventetid.

Det er ikke fordi jeg absolut vil have et vikariat lige inden turnus. Jeg har bare lovet lidt at komme tilbage, til den afdeling hvor jeg tidligere har haft sammenlagt 7 måneders vikariat. Så jeg ville bare vide hvor længe jeg kunne tilbyde dem at arbejde til sommer.

:slight_smile: