SDU standby Medicin

Hej alle, jeg har fået mig en standby plads på medicin på SDU, men jeg har ikke fået tilbudt en plads endnu, så jeg ville bare lige skrive her og spørge om der nogen andre der har fået svar og fået tilbudt en plads?

Hej,
Jeg fik en standbyplads på AU, og er blevet tilbudt en studieplads i fredags. Jeg ved dog ikke, om det kører efter den samme frist som SDU :slight_smile:

1 Synes om

Hej Viborgt,
Var det gennem en sms/mail, du fik beskeden om en studieplads? Står selv på standby og er nysgerrig over, om man får en påmindelse.

Jeg fik en mail, omkring jeg havde fået en besked på eboks fra uni. Den indeholdte så et “rigtigt” optagelsesbrev :smiley:

Okay, super.
Og det var så på eboks, at du takkede ja?
Jeg har nemlig fået standby på KU og troede, at man ville få en besked på mitKU.

Hvis jeg må spørge, hvad lå dit snit på? Og tillykke med optagelsen. :smiley:

Hej, tak for svaret, og tillykke med pladsen. var det sommer start eller vinter start du fik tilbudt?

1 Synes om

Jeg ved ikke hvordan det foregår på KU. I mit optagelsesbrev fra AU var der et link, til der hvor pladsen skulle bekræftes. Jeg havde dog også fået ændret min status på AUs egen hjemmeside.

Mit snit er på 10 :slight_smile: Og mange tak! Og tillykke med din standbyplads :smiley:

Det er vinter start :smiley: Og mange tak for det!

Selv tak Viborgt. :slight_smile:
Og også tak for hjælpen.

1 Synes om