SDU som fjernstudie

Jeg læser 2. semester på medicin på SDU, og jeg overvejer, at flytte fra Odense til Jylland, men fortsætte med at læse medicin på SDU.
Det betyder at fra 3. semester, vil jeg ikke deltage så meget i forelæsninger mm., og jeg vil sove på airbnb, når vi har eksamener og lign.
Hvor meget obligatorisk undervisning er der på 3., 4., 5., og 6., semester?

Er der nogen, som har erfaring med dette? Jeg er nemlig lidt i tvivl om det kan lykkedes
(Især hvis det obligatoriske undervisning fortsætter efter 2. semester)

Jeg bor 2 timer væk fra Odense, og jeg har fjernstuderet helt fra 2. semester af, og jeg har klaret det helt fint indtil nu, hvor jeg er på 5. semester. Jeg har så haft en lettere overgang, da vi fik en del online undervisning pga. corona. Hvis du kan undvære forelæsninger og holdtimer, så kan det sagtens lade sig gøre, og jeg kender flere, som pendler mindre og mindre, da man med tiden bliver mere selektiv med, hvad man møder op til. Det sidste års tid, har jeg kun mødt op til det obligatoriske, som typisk fordeles, så det er 1 gang om ugen, max 2 gange. Lige specifikt ift. semestrene og det obligatoriske undervisning, kan du kigge inde på studyguiden, og inde under eksamensbestemmelser, hvor der står, hvorvidt det er obligatorisk. Der er også et skema, hvor du kan se, hvor tit man skal møde op, men det er overhovedet ikke slemt og kan sagtens lade sig gøre.

Må jeg høre hvordan det går for jer begge mht fjernstudie? Overvejer det selv nemlig