SDU: Skema for vinterstart 2015 og matematik

Hej!
Jeg skal starte på Medicin-studiet på SDU d. 1 februar 2015, og har lige to spørgsmål:

  1. Jeg har kigget lidt rundt på studenterselvbetjening, og har ikke kunne finde et skema for vinterstarterne. Er det noget der først kommer senere? Og hvor vil jeg kunne finde det henne?

  2. Ang. matematik på studiet: Hvor avanceret matematik får man brug for at regne? For jeg er i gang med at sælge min TI-Nspire CAS-lommeregner, eftersom jeg ikke regner med at skulle lave vektorer og differentialligninger på studiet.

  • Maria

2)du kommer til at glemme alt om diff. ligninger og vektorregning så du kan sagtens sælge den :slight_smile:

Hvad jeg har hørt er der dog nogle ligninger og udregninger på medicinstudiet, hvor du skal bruge en af de lidt mere avancerede lommeregnere…
Men jeg starter også først til februar (på KU), så er ikke sikker :wink: fik bare afvide af en bekendt at de var blevet anbefalet at købe en TI-et eller andet fancy til omkring 1200 kr.?

Skemat er på studenterselvbetjening under udskrifter (Hent skemaet der i dropdown menuen).

Men skemaet er først tilgængeligt typisk 1-2 uger før semesterstart. Så der er lang tid til du får det :slight_smile:

Tak for svaret alle sammen! :slight_smile: