Samtale på SDU den 15. maj 2007

Hej…

hmm nu er jeg lidt i tvivl, da jeg er en af de mange ansøgere i kvote 2, får man også et brev hjem, om de har modtaget ens ansøgning, hvis man har søgt på KU?

Hej!

Ja, du burde modtage et brev. Imidlertid har Studieadministrationen i Fiolstræde oplevet nogle problemer med deres CPR-system, og deraf er det desværre ikke alle kvote 2-ansøgere, der har modtaget et konfirmerende brev.

Jeg synes du skal undersøge om de har modtaget dit.

/Littleprincess.

Jeg modtog først bekræftelse fra SDU for ca en måned siden, og for en god uge siden fra KU.
Dog var mit CPR i brevet fra SDU ikke korrekt. Men jeg regner ikke med det gør den store forskel, nu da de trods alt fandt frem til min adresse.

Men hvis du ikke har modtaget noget fra KU, vil jeg som Littleprincess kraftigt opfordre dig til at kontakte studieadministrationen!

hmm nu er jeg meget nervøs, for jeg har intet modtaget… jeg tror lige jeg ringer ind og hører… mange takker for jeres svar

Nu ved jeg selvfølgelig ikke om du har fået ringet til KU dags dato, men for at give dig en lidt rolig weekend;

De har modtaget min ansøgning på KU - men jeg har ikke modtaget brev, pga. systemproblemer. De sagde det var sket for flere ansøgere.

Der er sikkert ikke noget at være nervøs for - men tjek op på det just in case :slight_smile:

/Littleprincess