Poster vi for mange nyheder?

Jeg er selv meget flink til at poste nyheder og prøver også at tilføje dem der hvor de er relevante, men er vi ude på et skråplan med for mange nyheder?

Jeg synes at vi poster en del nyheder og at vi egentlig gør et stykke arbejde i kun at poste de nyheder der relevante for flest mulige, men det betyder ikke at I brugere er enige.

Kom gerne med feedback… Den Poll vil løbe en ugestid!

jeg må indrømme at der kommer mange nyheder her, men det er jo også det som gør forummet levende, og nok også det som gør at vores forum er blevet så bredt…hvilket jeg klart mener er en styrke.
Men jeg må da indrømme at jeg nok gruer, for når jeg skal hjem fra Grønland, efter at have været uden internet i 1mdr, så at komme tilbage, og så skulle læse mig op-to-date…
Jeg må indrømme at jeg faktisk ikke kender andre danske PDA forummer, som har så stor tilgang…som os…<-bare ret mig hvis jeg tager fejl…

Det var alt, en god weekend til jer alle

svend

Uden vi bliver alt for selvfede, så er det sgu da flot at vi kan have 400 reg. brugere hvis man tager antalet solgte pocketpc´ere i betrækning.

Men igen det er vigtigt med alle brugeres feedback både postivt og negativt, samt foreslag til forbedringer etc. Vi kan ikke alt, men søger at opfylde allas behov, senest har vi tilføjet muligheden for RDF newsfeed ( http://www.pdamed.dk/forum/viewtopic.php?t=996 ) efter opfordring fra en bruger, så vi gør da hvad vi kan.

Men feedback, feedback og atter feedback det er nøgleordet! Christian og jeg lytter gerne og har da også jævntligt et dialog sammen om hvad vi mener skal ske af tiltag her på forumet og mund ikke der sker noget i løbet af sommeren hvor Christian og jeg har mere tid…Hans hjerte banker i hvert fald meget for pdamed selvom han er en travl Herre med turnus og det at se til…

Jeg synes det er OK, så længe det postes under ‘Nyheder’, så kan man jo selv i stor grad sortere fra. Jeg synes personlig det er godt at PDAmed er så opdateret. Man ved man får kurante nyheder og råd ved at spørge her!

Måske kunne man forsøge at dele nyhederne op i ‘medicinske’- og ‘almindelige’ PDA-nyheder? Jeg ved ikke om det er nogen god idé, så kom gerne med feedback.

Thomas.

Jeg syntes det kunne være en fin ide at dele forummet op i to hvor det ene det medicinske fungerer som forummet fungere idag og et mere teknisk med anmeldelser og lignende hvor det lige bliler nævnt i oversigten på forsiden at der er kommet en ny anmeldelse. men at efter følgende indlæg ikke kommer på forsiden. hvis man er nørd finder man jo det man søger. ellers kunne man jo lave to paralelle forummer. med hver deres forside menu. men det er et rigtigt godt forum.
Nogen der ved hvor mange ppc der er solgt i dk ?
og hvor mange læger har egent ligt en ?