Post fejl, mangler, ris, ros og ØNSKER! her

Forummet med medicinske nyheder fra Medscape er super-cool! godt intiativ!

Eneste anke er, at man ser tags i teksten, men det er ikke sikkert det kan være anderledes.

  • Mikkel

[quote=“mgybel”:3fjmdyab]Forummet med medicinske nyheder fra Medscape er super-cool! godt intiativ!

Eneste anke er, at man ser tags i teksten, men det er ikke sikkert det kan være anderledes.

  • Mikkel[/quote]

Du er så hurtig - det er noget jeg er ved at arbejde på - det med tags er rettet… - Det er en testfeature :smiley:

Det jeg arbejder på nu er at der ikke bare skal tilføjes nyheder i et væk… det ville være federe der kun blev tilføjet en tråd såfrem nogle ville kommentere en nyhed. Ideen er at nyheden automatisk autoindsættes i tråden og så kan man ellers debatere derfra?

Eller hvad synes i - skal der hellere bare komme x antal nyheder hver dag?

Og hvilke kilder vil I gerne have nyheder fra?

Hej Frold.

Hvilket mod har du brugt til at hente rss feed til forummet ?

PS Der mangler lige et e i medicinske nyhder

Har fundet det. Det er vist find_input_1_0_3

jepper men det skal modificeres…

[quote=“Dr. Lechter”:2i4m5h6a]
PS Der mangler lige et e i medicinske nyhder[/quote]

solved

og tak :smiley:

Hej Frold!
Jeg vil først og fremmest gerne sige tak for denne gode side med mange spændende debatindlæg. Jeg søgte forleden efter information om 5. semester på KU under studmed debat. Jeg tænkte, at der kunne være nogle tråde med nogle gode tips til semestret. Da jeg søgte, kom der blot nogle uspecifikke, tilfældige indlæg frem. Tror du, der er et sted, hvor jeg kan finde nogle tråde om tips til 5. semester?

På forhånd tak.

[quote=“Lassinho”:kguuiy7z]Hej Frold!
Jeg vil først og fremmest gerne sige tak for denne gode side med mange spændende debatindlæg. Jeg søgte forleden efter information om 5. semester på KU under studmed debat. Jeg tænkte, at der kunne være nogle tråde med nogle gode tips til semestret. Da jeg søgte, kom der blot nogle uspecifikke, tilfældige indlæg frem. Tror du, der er et sted, hvor jeg kan finde nogle tråde om tips til 5. semester?

På forhånd tak.[/quote]

Ikke lige hvad jeg ved - men du kan oprette en tråd “tips til 5. sem KU søges”

Så er tråden da i gang :wink:

Til frold:
Nu er det her en mindre detalje, men da du virker lidt som en perfektionist så vil jeg sige det alligevel:
Det kunne være meget rart hvis man, når man klikkede på en tråd vedr. et bestemt emne, kom direkte ind på det nyeste indlæg så man slap for at scrolle frem og tilbage.
Det er i småtingsafdelingen, det ved jeg, men nu kan du lige så godt vide det.
På forhånd tak!

Hvis du logger ind skulle du gerne hoppe til nyeste indlæg når du benytter links I boksen “generel debat” og “nyeste indlæg” ellers kan man desuden til en hver tid hoppe til det seneste indlæg ved at bruge følge ikon.

Håber det var svar nok?

Tror måske det er en fejl der sker engang imellem, for det gør den også på min computer til tider… Smart med den der “pil der peger på papir”, den havde jeg ikke lagt mærke til før nu :slight_smile:

Hvis du logger ind skulle du gerne hoppe til nyeste indlæg når du benytter links I boksen “generel debat” og “nyeste indlæg” ellers kan man desuden til en hver tid hoppe til det seneste indlæg ved at bruge følge ikon.

Image

Nåh for søren, der ser man bare!
Jeg har aldrig vidst at man kunne klikke på det ikon :oops: !
Jeg sagde jo at du var perfektionist, frold :slight_smile:
Tak for svaret!

Oops, min besked skulle have set sådan ud:

[quote]Hvis du logger ind skulle du gerne hoppe til nyeste indlæg når du benytter links I boksen “generel debat” og “nyeste indlæg” ellers kan man desuden til en hver tid hoppe til det seneste indlæg ved at bruge følge ikon.

Image

Håber det var svar nok?


Mvh

Frederik Frost Nielsen
[/quote]

Nåh for søren, der ser man bare!
Jeg har aldrig vidst at man kunne klikke på det ikon Embarassed !
Jeg sagde jo at du var perfektionist, frold Smile
Tak for svaret!

Nåh, nu er det ikonerne der driller! Jeg er bare håbløs til det der!!! :wallb: :wallb: :wallb: :wallb: :wallb:

Jeg kan se at medicinske nyheder nu er kommet op i en bjælke for sig selv… en rigtig god ide synes jeg :slight_smile: … men når dette tiltag nu er kommet synes jeg samtidig at det ville være bedst at de medicinske nyheder ikke også popper op under nye indlæg i fora.

Samtidig synes jeg også at siden ville se lidt bedre ud hvis bjælken blev lidt mindre, eventuelt begrænset til 3-4 medicinske nyheder af gangen.

Ellers savner jeg stadig den funktion hvor man kan se hvem der er online på siden, og hvem der er aktiv i et topic/indlæg … det kunne være en lækker funktion … men ved godt en nybagt cand. med. og far har udsædvanelig travlt for tiden … synes bare lige jeg ville bringe det op igen :slight_smile:

Jens

Jamen, det synes jeg de skal - de popper jo kun op blandt nye indlæg, hvis der er en debat igang - og det synes jeg er yderst relevant at de bliver synlige såfrem nogle har valgt at starte en debat om indlæget.

Hvem der online på siden kan man se ved at gå til auktionen - har aldrig luret hvorfro det ikke virker på index :S
Hvor mange og hvem der læser indlæg er ikke lige på trapperne, sry

Det vil bare være for lidt da NEJM og BMJ ikke frigiver nyheder løbende men nærmest alle samme på en gang når der kommer et nyt issue.

Hey…

Synes efterhånden forsiden er ved at blive noget roddet og uoverskuelig at se på. Ville være meget rart med lidt “customizability”. Jeg kan godt undvære RSS feeds fra den norske lægeforening - synes de er irriterende (men smag og behag), samtidig er længden af artikel-titlen skåret af for tidligt på min skærm.
Auktioner bruger jeg slet ikke, så “Seneste bud”, “udvalgte” samt “udløber” ville jeg også gerne kunne vælge fra…
Kalenderen er lidet brugt og kunne jeg også godt undvære…

Ellers er jeg stadig godt tilfreds med siden…

Nu vi er ved det - får følgende fejl lige over login bjælken:

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/vhosts/studmed.dk/httpdocs/mods/recent_rss_head.php on line 296

Fejlen fremkommer både i firefox og IE…

forstår ikke hvordan folk til stadighed formår at finde denne tråd :slight_smile: … kan aldrig selv finde den når jeg skal bruge den

Fixed - skyldes at Dagens medicins RSS var gået ned, men nu er det kommet online igen…

Det ville jeg også gerne tilbyde - men det er ikke lige på trapperne, det er simpelthen for stor en opgave - men det kunne være skønt :smiley: det ville give mange muligheder og aller helst ville det være cool om man kunne lave noget AJAX noget, så man kan trække rundt på blokkene som på http://www.google.com/ig

Jeg tror også jeg fjerne det - havde tænkt det samme :wink:

Ja, desværre - jeg synes ellers det var noget jeg selv savnede som studerende - men stud.org. gider åbentbart ikke bruge den… Men pt. lader jeg den stå i håb om bedre tider…

Hvad med en sektion omkring klinikophold og udveksling i udlandet?