Politiken overskrider grænser

Er det mig, eller mister de en smule anstændighed a la EkstraBladet med den her reklame?

Come on…!

Den har da humor!!!

Dr. Strange Love - kan du ikke tilføje den slag under emnet “Dagens sjove” i stedet for at lave nye emner hele tiden…

Jeg mener det var derfor du i sin tid fik et gult kort…

Jeg er fuldstændig enig i, at det er en uanstændig reklame, og jeg mener slet ikke, at den hører under noget, der har det fjerneste med sjov at gøre.

Hvorfor skal alting efterhånden spille på det mest primitive, vi har i os - nemlig sex?

apopov

“Hvorfor skal alting efterhånden spille på det mest primitive, vi har i os - nemlig sex?”

:arrow: Sgu da fordi det VIRKER, mand!

Eneste problem med reklamen er da avisen

krede

Og det er netop dét, der undrer mig.

Jeg kan forøvrigt kun nikke samtyggende til bemærkningen om, at det er avisen, den er gal med.

apopov

Der er mange kilometer ned til ekstrabladets niveau. At vise en kvinde der onanerer er muligvis plat i forbindelse med at ville sælge en avis, men uanstændigt? Come on.

Uanstændigt er derimod at f.eks. ekstrabladet konsekvent fokuserer sultent på overgreb på børn, voldtægt og mord. Helst hvis det kan kombineres.

Der er meget stor forskel, og politikens reklame er efter min mening komplet uskyldig. Omend plat.

Slap nu lige af #1, den reklame er da både sjov og fræk… tror af 90% af Politikens læsere vil syntes at det er en sjov reklame, det gjorde jeg i hvert fald, og jeg er endda netop skiftet til JP for lidt afveksling!

Total fed humor. Der er nogle bonerte medlemmer her på siden.

Der er vist også nogle kedelige mennesker…

Nej, sex er dælme en primitiv ting, det kan jeg godt se. Så er det bedre at lave reklamer der spiller på folks sult, for det er nemlig ikke en primitiv drift?
Reklamer er platte, sådan er det. Hvad enten de handler om sex eller noget andet…

Jeg holder nu personligt af politiken, også selvom jeg bor i Jylland. JP derimod, woah! :wink:

So freaking what?