Panumskituren

Hej.
Så på Panum et opslag om Panumskituren. Der er 3 uger man kan vælge imellem. Er der nogle der ved hvordan det ligger i forhold til semester afslutning/start? Plejer man at skippe en uges undervisning for at tage med eller hvordan?
Plejer det at være Val thorens eller Val D’isere turen går til?

mvh.

det tror jeg ikke du behøver at tænke så meget over, sidste tilmelding til turen var for en god måned siden…

mht dine spørgsmål så må man jo bare prioritere undervisning VS en lille ferie mellem semestrene, hvis der ikke er afsat tid. Det har der dog næsten altid været for mit vedkommende.

hvis du virkeligt gerne vil med kan du jo altid kontakte arrangørerne og høre om der er afbud, men jeg tror du skal til at skynde dig.

hygge

Det er jeg godt klar over! Jeg skal ikke med i år. Spurgte bare af ren interesse… Skal dog helt sikkert med en eller anden gang!=)

nå, sådan…

Men i så tilfælde kan jeg kun anbefale det på det varmeste, afterski er med fuld knald hver aften ad modum rustur/panumbar, med afklædthed og fuldskab som man nu selv lyster.

med hensyn til skiløbet er det jo underlagt samme begrænsninger som alle andre steder, så man må bare håbe på god sne og moral nok til at komme ud og stå i liftkøen klokken najne hver morgen…

beklager misforståelsen

okay… jamen det er jo helt som jeg havde håbet på! :slight_smile:
Fortsat god dag og tak for svarene!

Søren

Hey,

tjek evt. http://www.hegnski.dk, det er Panumskituren for 2007s hjemmeside. Korrekt at tilmeldingen for længst er udløbet, men jeg går ud fra at det bliver den vilde tur :slight_smile: I år går den til Val Thorens.

Mht. eksamen så arrangeres der 3 ture, i hhv. uge 4, 5 og 6, så det burde være muligt at finde en uge der passer. Desuden er der sjældent obligatoriske elementer i første uge af et semester :wink: