Optagelsesprøve SDU

Hej

Jeg skriver vedr. CBI/MMI til Klinisk Biomekanik og dets resultater som er blevet udgivet for lidt tid siden. Jeg er i tvivl om hvorvidt point tælles? Jeg har, ud af de 5 emner, fået 7 ved hvert emne bortset fra “Handgrip test” hvor jeg har fået 1 point. Dette giver mig en sum på 29 point men synes er mærkeligt i det at jeg scorede/pressede væsentligt højere end gennemsnittet ved den fysiske prøve “handgrip test”.

Er der nogen der kan forklare hvorledes det fungerer og hvad chancerne er at jeg kommer videre?

Tusind tak

1 Synes om

Stærkt! Tror godt du med sikkerhed kan regne med en plads. Jeg tror alle har fået 1 point i den, det har jeg også:)

1 Synes om

Det var rart at høre - tak for dit svar. Hvordan gik det for dig? :slight_smile:

Fik en sum på 23, så jeg ved nu ikke helt om hvorvidt jeg får en plads

Ved om det maximale point ved hvert emne er 7, eller kan man få højere. Jeg har nemlig max scoret 7?. :blush:

Det er solidt! Jeg tror der er en god chance for at du kommer ind. Håber på at grænseværdierne bliver offentliggjort snart :sweat_smile:

Hej.

Er det 7, der er den maksimale score pr. Punkt? :blush:

Ja, det tror jeg at det er. MMI standene til medicin er værdien 7 det højeste man kan få - så mon ikke det er det samme gældende for os :slight_smile:

Man kan altid håbe. Ved du hvornår vi får det endelige svar? Troede man fik dey i dag med ens score

Det lyder godt! Mange tak :blush:

Jeg har skrevet til SDU optagelse vedr. det endelige svar da jeg også troede man fik det af vide i dag. Jeg regner også med at ringe til dem i morgen.

1 Synes om

Hvordan gik det for dig? :slight_smile:

Er optaget til vinter! Og du?:smiley:

Feedt, jeg er også selv optaget til vinter :stuck_out_tongue: Ses der!

1 Synes om