Optagelse til speciallægeuddannelse

Hejsa…

Har forsøgt at finde svar på på hvilken måde man kan “optjene” point til at søge in på de forskellige speciallægegrene… Men jeg synes simpelthen ikke jeg kan finde noget som helst konkret om emnet… Der har været en tidligere tråd omkring dette emne, men det der angivne link ender “blind”. Er der ikke nogen der ved hvor man kan kigge??

Mvh Philipp (Der nyder den dejlig lange ferie og egentlig aldrig gider at blive færdig:-))

UPS… Er ikke helt klar over hvorfor dete indlæg endte i kommende studerende debatten… Det var nu ikke meningen

Det er forskelligt fra speciale til speciale kig på de specialer du overvejers hjemmesider.

Genereltset er det ikke skidt at have en phD eller noget publiceret forskning i baghånden… :wink:

Jeg har downloadet kriterierne liggende som word-fil, hvis det har interesse. De er fra Region Nord, men de er vist ok som retningslinier til, hvad der kan give point.

vh
Michael

Hej Michael…

Kan du evt sende dem til min mail [email protected]…? Eller angive et link til det sted hvor du har downloadet dem?