Ønskes andre login-muligheder end Facebook?

Hejsa,

Er der et behov for at kunne logge ind ved brug af andre tjenester end facebook?

LinkedIn
Twitter

Jeg vil ikke rode med det, hvis ikke er et behov, men ellers kan jeg godt kigge på det!

Jeg har ikke behovet, men derimod ville jeg gerne kunne beholde mit manuelle login. Hver gang jeg logger ind med facebook, så virker mit alm. login ikke mere. Jeg kan bede om at resette passwordet, og så kører det igen, men annulleres når jeg bruger facebook.

Det er irriterende, når man logger på fra andre computere

Det er vist en enten-eller-løsning.

Enten bruger man facebook til login eller også bruger sit manuelle login.

Har du dog prøvet at logge ind med din facebook email (den der er tilknyttet din facebook profil) og dit facebook password - altså uden at have facebook kørende i “baggrunden”? Det er et forsøg værd.

Ellers tror jeg du skal overveje om du vil bruge manuelt eller facebook login…

Det der er problemet med Facebook login er at jeg heller ikke kan få adgang med mit brugernavn/adgangskode via Tap-a-Talk, eller mobilversionen af studmed.

Hvordan slår man Facebooklogin fra igen. Hver gang jeg kommer ind på siden står der Tillykke du har nu…?

  • den kan jeg så lige selv svare på…

Under privatlivsindstillinger på facebook.com kan du ændre hvilket sider du har givet tilladelse til at logge på via FB. Her fjernes bare studmed, hvis du vil væk fra FB-login…

Nu kan jeg bruge TapaTalk igen :slight_smile:

[quote=“Koch” post=81585]

Nu kan jeg bruge TapaTalk igen :-)[/quote]

Tak, for info!! :slight_smile:

vedr. tapatalk må du gerne se om det stadigvæk virker. Har netop opdateret tapatalk server delen da der endelig kom en update i går!!

Det virker fint. Da jeg startede programmet efter din opdatering skulle jeg bare lige indtaste koden igen. Ellers kører det fint…