Odense - John Chemnitz

:roll: Hej alle jer der læser i Odense…

I år indstilles Jogn Chemnitz til undervisningsprisen 2004. Begrundelsen er, at han er en dygtig og entusiatisk underviser - har du oplevet ham, ved du, hvad jeg taler om… :slight_smile:

Vil du være med til at indstille Jogn C., så skriv en mail til mig med fulde navn, studieretning (stud. med./biomek/idræt/lign), semester og din mailadresse, så skriver jeg dig på brevet. :smiley:

Skriv venligt senest d. 20. maj.
med venlig hilsen

Karen, 5. sem.
[email protected]
:slight_smile:

-Hep hey… Ville bare lige sige TAk til alle jer der allerede har svaret mig…

Lad os få nogle flere med!

Du ved det… Jeg ved det… De andre ved det… John Chemnitz fortjener undervisningsprisen 2004.

Spred rygtet!

Hupsi… Flere har gjort mig opmærksom på, at jeg har lavet en stavefejl i mit første indslag her… Undskyld, men jeg har bare lidt rigeligt tommelfingre…

Tak for jeres støtte! Spred rygtet!

Karen.

TAK for den fuldstændigt overvældende interesse der har været for indstillingen af John Chemnitz til undervisningsprisen 2004.

På mindre end en uge er vi nu tæt ved 50 studerende fra 2.-8. semester, der støtter John C.

Hvor er det fedt, at I har været så positive overfor idéen! :smiley:

Vil I sprede rygtet, evt. videresende min opfordring til studerende på andre semestre osv.?!

Mvh. Karen. :smiley:

Så tror jeg også lige du har fået gjort reklamen for det tiltag…

Sikke en monolog du har…

Hej alle sammen.

Jeg vil blot sige tak til alle jer der har fulgt min opfordring… Jeg har nu sendt indstillingen og vi er mere end 70 studerende om det…! Godt gået!

Pøj pøj til alle jeres eksamener!
Mvh.

Karen.