Ny på SDU - antal timer, pensumliste mv

Pensumliste til 1. sem SDU. Er der nogen der kan finde den? Jeg kan godt finde modulbeskrivelserne, men ikke pensum.

Jeg vil blive rigtig glad hvis en vil kunne skrive et eksempel på første sem, så jeg kan se antal timer og hvor mange studiedage mv. Jeg bor i Århus og er lidt bekymret for hvor meget tid jeg skal bruge på transport…

Er der nogle af timerne der er online?

Jeg starter også nu her :slight_smile: Jeg fandt pensumlisten på academicbooks, men jeg har læst herinde, at man ikke nødvendigvis behøver alle bøgerne - og i velkomstbrevet anbefaler de dig også at vente med at købe bøgerne, til vi er startet. Men det er selvfølgelig meget spændende at se listen alligevel.

Har du fået adgang til IT-systemerne? Jeg kan se et skema på Itslearning, som dog langt fra ser ud til at være færdigt, da der ligger ganske få timer til hver uge. På én af timerne er der et zoom-link, så jeg går ud fra, at noget af undervisningen vil være online.

Hej Kris1,
Tak :slight_smile:
Jeg har ikke adgang til Itsystemet endnu, hvis du kan må du meget gerne lægge skemaet ind… Og hvis ikke så er det helt okay.

Hej
Du skal (hvis du ikke allerede har) bestille dit studiekort og efter får du en mail med eksamensnummer som du kan bruge til at aktivere din sdu konto for første gang.
Dernæst kan du logge ind på itslearning efter din konto er oprettet og du kan der inde se skema for hvert kursus.