Nogle forslage?

Hey allersammen … jeg håber at i kan hjælp mig med det her, det er sådan at jeg kom til at tage både 5 og 6 semester tilsammen, bestod 6 men ikke 5 semester. og så vidt jeg ved kan jeg tage 7 sem med mindre jeg bestå 5. når har jeg allerede været en uge en klinikken og synes det er spændende derfor ærger jeg mig over at jeg kommer til at blive udmeldte … har noget forslage til om det er muligt at få 7 sammen med 5 ? - bare at få udfyldt min log bog måske ?, er der en eller anden ordning eller er det bare håbløstog skal bare acceptere at jeg har “et frit semester” hvor jeg kun læser op til 5 ?

takker …

Jeg vet man ej får gå på 7 sem uden at ha bestået alle sem på fase 1.

Hvordan var det at lese 5+6 sammen? Har kun hørt en som bestået dem sammen.

jamen jeg synes også at det snilt kunne beståes begge, men problemet med mig er at jeg læste kun til 6 i løbet af semesteret og brugt kun en uge til at læse op til 5, noget som var både dumt og urealistisk og selvfølgelig kunne jeg ikke nå det !

De fleste som leser to sem sammen består en af dem og dumper en…Kenner några som bestået to sammen men det er vist meget hårt at lese op til to eksamina samtidigt.Man riskerar ju dumpa begge også.