Nogen der har neurofysiologi-noter?

Hej derude

Vil høre om der er nogen der ligger inde med et godt neurofysiologi-kompendie / neurofysiologi noter til 3. sem, sidder og har lidt svært ved at sætte mig ind i exploring the brain, og tiden er så småt ved at løbe fra mig, så hvis nogen har noget liggende som jeg må få/købe, vil det være en mega hjælp :slight_smile:

Selvom jeg ikke læser medicin endnu, så har jeg lige et spørgsmål; er det Bear et al? Neuroscience - exploring the brain?

I såfald har jeg pænt optur over at have læst den bog allerede inden at være startet på medicin :smiley:

[quote=“Dysp”:20dltk4c]Selvom jeg ikke læser medicin endnu, så har jeg lige et spørgsmål; er det Bear et al? Neuroscience - exploring the brain?

I såfald har jeg pænt optur over at have læst den bog allerede inden at være startet på medicin :smiley: [/quote]

Det er det ja. Bestemt en god bog - en af de bedre på studiet…

[quote=“Jungle Rass”:1omrnqkv][quote=“Dysp”:1omrnqkv]Selvom jeg ikke læser medicin endnu, så har jeg lige et spørgsmål; er det Bear et al? Neuroscience - exploring the brain?

I såfald har jeg pænt optur over at have læst den bog allerede inden at være startet på medicin :smiley: [/quote]

Det er det ja. Bestemt en god bog - en af de bedre på studiet…[/quote]

Fedt. Ja, den er rigtig nice, især fordi der ofte er en humoristisk tilgang til det. ‘One cool seaslug’ :smiley: Mener det er i en af følgende kapitler der står det: 24/25/26. :wink: